prinsjesdagoptocht; wat vinden we van de paarden..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 01:02

Zo'n soort foto stond ook in de Telegraaf, heb hem bewaard. Op een of andere manier vind ik het mooie foto's Haha!
Ik heb helaas de optocht niet gezien, maar heb er eerlijk gezegt ook maar weinig over gehoord. Ik zat op school Verdrietig had het wel graag willen zien. Nog iets bijzonders gebeurt tijdens de optocht trouwens?

odessalief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:37

Ik heb die man die de koets moest mennen gister nog gezien!!!
Ik vind het wel altijd zielig voor die paarden als er iets naar hun toe gegooit word Huilen

Sanne9489

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:41

hoe bedoel je paarden kunnen mooi zijn echt die paarden daar worden echt super goed verzorgd en zien der super mooi uit!! sommige dan Tong uitsteken

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:41

Die gozer die op dat eerste paard zat ken ik..... hij is zo lekker.... maar ja.... sinds hij daar werkt heb ik eigenlijk geen contact meer met hem!!!! ik vond het geweldig. zeker omdat hij daar voorop zat!!!! maar daar gaat deze topic niet echt over, ik vind het echt knap van die paarden, zo'n drukte, krappe paadjes.... en dat poortje natuurlijk!!!! ook die koetsier!!!! hoe die met die acht paarden kan rijden!!!! dat wil ik ook!!!!
ik ga nu weer lekker verder dromen....... over.....