ZADELS GESTOLEN.......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:18

gohh ik dacht dat ze gestopt waren want ik had idd al een tijdje niks meer gehoord en nu gaan ze gewoon weer beginnen.WAT EEN STELLETJE GEKKEN!

Leins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:29

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 10:59

dat snap ik nu niet. Huilen Blijf toch gewoon met je tengels van iemand anders spullen af. Boos! Er moet dan toch vraag zijn naar die zadels anders worden ze toch niet gestolen. Verward
Misschien eens de zoekertjes aflopen in de kranten, internet,... misschien wordt je zadel daar wel aangeboden.
Ik neem altijd mijn zadels mee (ik heb 2 westernzadels) Ik laat ze nooit in de manege ookal heb ik daar de sleutel van de zadelkamer maar ik neem ze altijd mee.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:13

Ik ben ook van mening dat ze met hun poten van andermans spullen moeten afblijven. Boos!
Maar helaas, zij denken er heel anders over.
Begin juni was het ook raak bij ons op stal. Er waren hier maar twee zadels gestolen en de rest alleen maar hoofdstellen en mijn leren rijlaarzen. Huilen
Je bent gelijk zo onthand.
Laatst bijgewerkt door Suusjeher op 17-09-03 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:01

afgelopen week kreeg ik een telefoontje van een vriendin die bij een stal in de buurt van mij staat en die vertelde dat er aan de staleigenaren ponytuig werd aangeboden voor 50 euro. zij vertrouwden het niet hebben het nummerbord van de auto opgenomen en de politie gebeld. wat bleek de auto was (natuurlijk) gestolen. ik heb in ieder geval een beschrijving van 1 van de 2 mannen: ong.1.80m. vol figuur, donker golvend haar en een bolle kop. hou je ogen en oren goed open misschien kunnen de criminelen eindelijk eens opgepakt worden!