Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elles"]Dat zál je ook niet gaan meemaken, als je je paard niet ondersteboven trekt, wat ze in films altijd wél doen. Trekken ze de hals dubbel en het paard gaat op z'n plaat. Er schijnt eens een filmpaard geweest te zijn, die dat helemaal te gek vond. Die kickte erop om als een idioot te galopperen en zich dan in volle vaart (op commando uiteraard
[quote="Desiree schreef:wat mij opvalt is als ruiters vallen in een film, dat een paard ook altijd omvalt. Ik heb dat nog niet meegemaakt hoor.
griebels schreef:Sando ik weet niet meer welke film je bedoelt.Ik heb er meerdere gezien met een schimmel. Vroeger bijv. White Lightning (of zo iets) heette de film. De ene keer was het een merrie, dan weer een ruin. Dan had ie een roze snoet, dan weer een donkere, dan weer lange manen met krullen, dan weer een handje breed... bla bla bla..
Sando"]
[quote="griebels schreef:Sando ik weet niet meer welke film je bedoelt.Ik heb er meerdere gezien met een schimmel. Vroeger bijv. White Lightning (of zo iets) heette de film. De ene keer was het een merrie, dan weer een ruin. Dan had ie een roze snoet, dan weer een donkere, dan weer lange manen met krullen, dan weer een handje breed... bla bla bla..
Citaat:trouwens over die acteurs die niet goed kunnen paardtijden,
de orginele superman heeft zijn nek gebroken tijdens het springen geloof ik, vond ik eigenlijk wel een creepy detail
Amethyst schreef:dat ene paard uit de Lord of the Rings (Shadowfax) is mooi!!! Volgens mij worden de paarden uit die films wel door een en dezelfde gespeeld.
Desiru schreef:trouwens over die acteurs die niet goed kunnen paardrijden
annegti schreef:Was de naam van de film die ik bedoelde niet lady... nog iets.??? Help, anders kan ik echt niet slapen...