ik erger me soms aan mensen die pony's willen kopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

myk_en_shant

Re: ik erger me soms aan mensen die pony's willen kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:28

ik zie het niet alleen bij ouders die een pony willen kopen voor hun kind(eren). ik erger mij er meer aan ouders die langs de bakrand (terwijl jij les staat te geven) hun kind instrueren hoe ze het moeten doen. of hun kind verplichten te galoperen, ter wijl het kind bij mij aan geeft dat niet te willen / durven. mijn motto is altijd dat ik niets wil verplichten het kind moet de dingen willen en durven. van mij part stappen ze een hele les, als het kind maar plezier heeft. ik vind dat een kind het recht heeft zijn / haar grenzen te mogen aangeven. maar helaas krijgen ze dan op hun dak van hun ouders. dus ze gaan alles met tegenzin doen en met het gevolg dat ze na een paar x geen zin meer hebben in het hele rijden. jammer, als ouders sla je dan geheel de plank mis, weer een kinderwens verknald.

wetbagyes14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:30

Op wedstrijd zie ik ook indd vaak van die kleine top ruiters met een ouder die loopt te schreeuwen langs de bakrand, dan denk ik wel eens van wilt dat kind het nou echt of is het een droom van de ouders..
Het is jammer dat er veel in de paardenwereld om geld gaat vind ik... :-(