Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lovely schreef:Volgens mij zie je nog over het hoofd dat die meneer dat paard wel al die tijd op stal heeft gehad en dat kost hem geld. Die familie is dus achterstallig pensiongeld schuldig en hebben nog geluk dat ze er geen boete bovenop krijgen.
Jessie88 schreef:Ik denk dat dat voor de zaak niet belangrijk was. Het paard zou sowieso niet gratis naar haar gaan, dus wat er zou gebeuren als dat wél zou gebeuren is niet interessant. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe dat meisje het zelf allemaal gedacht had klaar te spelen...en het paard heeft idd geen toekomst bij Rebecca...ik vind het ook wel raar dat dát niet aanboord is gekomen bij de zaak: Hoe moet het verder als zij het paard wel zou "krijgen"???
jessy schreef:Heb alleen de laatste 10 min. gezien. Het leek wel dat die pensionhouder het he-le-maal gehad had met die familie. Je zal het ook maar op je terrein hebben. Wat ik alleen niet begrijp is hoe hij het zover heeft kunnen laten komen?