11% korting op dekens bij Divoza!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:54

nee moet zeggen dat ik Divoos ook niet duur vind hoor. En altijd als ik er kom verassingen zoals de ultra voor 20 euri goedkoper. En de behandeling is vriendelijk. Wel eens een goedkope deken elders gekocht, nou ja, 1 dag toen zat ie vol scheuren. En dat noemden ze dan scheurvast.

meagan_sarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:59

Heb net eind juli de Pagony tiger outdoor lite gekocht. Zonder korting en deze week bleek ook nog eens niet waterdicht dus moet hij weer terug naar de winkel, zit ik nog zonder deken. Had hem net zo goed nu kunnen kopen.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:47

Gracy schreef:
Ik ben op de divoza site geweest, alle winterdekens staan afgebeeld met korting. Is dit al de korting, of krijg we nog eens korting als we naar de winkel gaat halen? Tong uitsteken

Ben aan het kijken voor een staldeken... en er zijn 2 merken wat mijn aanspreekt. Kan moeilijk kiezen op moment Bloos :

Pagony Perfect 250grms
of
Highliner 300 grms

Ik wil het nieuwe deken als alleen staldeken gebruiken, dus niet persé voor buiten, want daar heb ik nog een goede deken voor.

De perfect bestaat al heel wat jaren, is alleen iets aangepast qua model. Deze had ik destijds voor Javier en Cindyne. Heb nu voor Treasure een highliner en dat lijkt mij een veel betere deken. Ik zeg lijkt, want ik heb de deken natuurlijk nog niet opgehad.

Helaas heb ik ook de Pagony Tiger Heavy. En helaas kwam deze binnen op het moment dat ie in de aanbieding ging. Enorm balen. Mooi rood met zwart met een bijpassend halster. Lijkt me een geweldige deken.

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:51

De highliner kan ik echt aanraden, bij ons op stal staan ze er bijna allemaal mee en het zijn top dekens, blijven goed! sommige zijn wel 5 jaar oud.. ik geloof zelfs dat Maik er nog geen een stuk heeft gemaakt .. binnen een uur normaal.. Lachen maar ja wlek paard kan nou een dur met spijlen dat jke aan een zo´n spijl moet trekken open maken?? juist ja hij.. is niet grappig!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:49

Let op met merkdekens bij Divoza, zoals Rambo en Bucas. Loont de moeite om bij andere zaken te bellen hoeveel dat kost omdat Divoza met deze dekens belachelijk duur zijn (zelfs met korting).

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 17:45

De Tiger Heavy is een heerlijke deken Kleintje. Ik ben er supertevree over. Mijn vriendin had een rambo gekocht en die vond de pagony verdacht veel op de rambo lijken. Ze zei al 'zou wel eens heel goed kunnen dat dit een rambo deken met andere naam is'. Nou in dat geval ..... Haha!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:27

Heb jij de deken al op liggen dan Fasel? Hij is toch 300 grams... veel te dik joh, voor nu.

Ik heb hem dus ook, rood met zwart. Maar helaas net te vroeg gekocht en dus zonder korting.

Maar goed, ik vind de deken er goed uitzien, goed stevig, mooie pasvorm en nog voor een leuke prijs.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:46

Alleen 's nachts. En die koukleumen van ons vinden het maar wat lekker hoor. Die staan zelfs met nog af en toe ineengekrompen Haha!