Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlairS schreef:Al een paar keer waren er meisjes van een jaar of acht bij me aan de deur geweest met de vraag of ze een paard mochten poetsen.Steeds heb ik nee gezegd,omdat het enige paard dat nog gepoetst zou kunnen worden Flo is.Flo is 1.63 en dat vond ik een beetje te groot voor 2 van die hummels.Tot mijn verbazing kwamen de dametjes vorige week woensdag met hun moeders op stal om te vragen of er toch echt niet een paard te poetsen was.Uiteindelijk(stom)heb ik er mee ingestemd maar wel de eis gesteld dat een oudere vriendin van de meiden erbij zou zijn als ze gingen poetsen.Daar gingen ze mee akkoord en ik zou aankijken of het goed ging.Afgelopen maandag kwam ik in stal en waren de meisjes Flo aan het poetsen.Heel schattig natuurlijk.Ik vroeg waar de oudste was die op ze zou letten en kreeg als antwoord dat ze had gezegd dat ze het alleen wel kondenVandaag waren ze wederom alleen aan het poetsen terwijl de oudste aan het rijden was.Weer alleen dus!Omdat ik het onverantwoordelijk vond heb ik helaas tegen de meisjes gezegd dat het poetsen helaas niet meer kon omdat het toch te gevaarlijk vond.Krijg ik zonet een hele boze moeder aan de telefoon,met dat ik haar dochter heel veel verdriet had gedaan en dat ze de tijd om te kijken of het goed ging wel heel kort was.Dat ze zich niet aan de afspraken hielden was niet belangrijk.Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik verantwoordelijk ben als er iets mocht gebeuren.Ze was niet voor rede vatbaar en heeft heel boos de telefoon eropgegooid.Maar wat als er echt iets fout zou zijn gegaan?
wenny schreef:ik heb dat ook weleens gehad komen er van die jonge meisjes vragen of ze een paard mogen poetsen
ik vertelde dus dat mijn pony (shetje)
erg lastig is en graag bijt
ja dat geef niet blablabla
en hup na 5 minuten had hij er 1 in de arm gebeten
ze gingen gelijk weg en nooit meer wat van gehoord eigen schuld
je heb goed gehandeld hoor
Citaat:FlairS schreef:
Ik maak het trouwens vaak mee dat er kinderen komen lessen en dat de ouders niet eens komen kijken wat ze de hele dag uitspoken op stal.Er zijn dus ouders die ik nog nooit gezien,laat staan gesproken heb