Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jotoma schreef:@lioony: ik twijfel ff tussen rhino en rambo. Rambo vind ik net wat te prijzig, maar de ervaringen op onze stal is dat ze wel 8 jaar mee gaan, waterdicht blijven en niet stuk gaan. Ik ben wel bang dat als ik 150eu uitgeef aan 1 rhinodeken, deze iets minder van kwaliteit is en wel sneller kapot gaat. Moeilijk.
En die heeft ook een halsstuk, 3 singels.
Ga ze morgenavond ophalen!

Voor die prijs mag het wel wat wezen ja, haha. Niveau
?
.
Mijn koffievos ook
studiemiep schreef:bange poeperd(ik knijp hem ook nog regelmatig hoor daarom rij ik lekker met martingaal
just incase om mijzelf zekerder te voelen....)
Ik wil zelf geen hulpteugels er aan hangen vanwege angst van mijn kant. Denk dat mijn instructrice mij dan van m'n paard aftrekt en daarna de hulpteugel doormidden breekt
Martingaal zie ik eigenlijk het nut niet zo van in, dat zit er maar doet vaak niets en zit dan alleen maar in de weg.
kan alleen maar voorkomen dat het paard eventueel zijn hoofd kei hoog zou willen houden (heeft ze nog niet gedaan) en ik heb er geen last van met rijden en het paard ook niet dus ik doe er niemand kwaad mee met een slof rijden is een ander verhaal....
Paarden in de weide achter de bak..
Zat er ook voor mijn idee zegmaar