Maar ik neem ook aan dat je in een ander topic dan wel heel lelijk commentaar heb gehad? Maak je er lekker niet druk om, zeker niet stoppen met rijden, je hebt er toch plezier in? Da's het allerbelangrijkste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het hele topic is er op gebaseerd. 
Sonja schreef:lovemario schreef:ik heb er (door deze reacties van je meot stoppen etc.) over nagedacht om écht te stoppen met rijden, als het zo vreselijk is.
Dan kan de hele Nederlandse top ook wel stoppen, want die oogsten ook standaard commentaar.
God weet alles, maar Bokkers weten alles beter.
)
Maar ik lees regelmatig wat rond en ik zie in de foto-fora veel mensen die willen helpen en goede tips geven.
Ik weet van mezelf dat ik niet supernetjes op een paard kan zitten en ik heb geen zin om verrot gescholden te worden omdat ik krom zit. Maar ik ben ook door schade en schande wijs geworden 
doerakjeg2 schreef:Ik weet over welke site je het hebt, en ik vind het jammer dat je dingen nu een beetje gaat verdraaien die zijn gezegd. Sommige reacties waren misschien wat overdreven maar ik heb er ook goede tips tussen zien staan. Overigens waren de foto's van de 4e keer rijden en dat waren dus andere foto's dan die hier op bokt staan.
Maar goed, ik vind het eigenlijk wel meevallen met de mensen die het beter weten en overdreven reageren. Ik ben niet echt een hele actieve bokker, te zien aan mijn aantal postsMaar ik lees regelmatig wat rond en ik zie in de foto-fora veel mensen die willen helpen en goede tips geven.
Als je een topic opent moet je openstaan voor commentaar vind ik, en dat is ook wel eens wat minder leuk commentaar. Ipv daar boos op te reageren kun je ook kijken of er misschien wel wat in zit. En zo niet, dan laat je het toch lekker links liggen?