jaloers paard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:14

wat een raar beest
nou dat zou Heidi dus noooit doen
ze wil toch alleen maar knuffelen!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:45

Tos laat soms zijn eten staan om te kijken wie ik aanhaal, als hij ziet dat ik naar de andere loop. En dat betekend voor de vreetzak veel Haha!
Zijn maatje mag ik wel aaien, maar ga ik een bepaalde merrie aaien, gaat hij onrustig staan toekijken, en zodra hij de aandacht weer krijgt verder met eten
Lovers zou hij me toch lief vinden? Knipoog

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:20

Zoals Sonja al zegt, Jaloezie is een menselijke eigenschap (/emotie) die paarden niet kennen. Het zal meer met rangorde te maken hebben.

Neff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:04

Het is maar hoe je het noemt, met jaloers wordt gewoon bedoeld dat hij / zij aandacht wil als een ander het krijgt.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:30

Het mag dan een menselijke emotie zijn, het is nooit bewezen geweest dat dieren geen emoties hebben ... Een paard kan treuren, kan vreugdesprongen maken ... dus waarom geen jaloezie tonen dan Verward ... Het is deel van de rangorde volgens mij!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:34

sterker nog een paard kan ook op zijn teentjes getrapt zijn. Mijn eerste paard had een enorme overbijt. Als hij een banaan at dat zag dat er niet uit. werkelijk het zag er niet uit. Ik heb hem daar een keer enorm over uitgelachen met als gevolg dat als ik voerde hij niet at!!! Ook heeft hij een week lang zn kont naar me toe gedraait......... hij was echt boos op me.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:30

gijsenkim schreef:
sterker nog een paard kan ook op zijn teentjes getrapt zijn. Mijn eerste paard had een enorme overbijt. Als hij een banaan at dat zag dat er niet uit. werkelijk het zag er niet uit. Ik heb hem daar een keer enorm over uitgelachen met als gevolg dat als ik voerde hij niet at!!! Ook heeft hij een week lang zn kont naar me toe gedraait......... hij was echt boos op me.

hahaha arm beessie, wel een mooi verhaal Lachen