Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Siets schreef:Op mijn Trix! Zij was jarenlang manegepony, tot de manege 13 jaar geleden sloot en een pensionstal werd.
Ik ben Trix toen gaan verzorgen, en nu, 16 jaar nadat ik ben begonnen met rijden, is ze van mij.
MickeyenVici schreef:Siets schreef:Op mijn Trix! Zij was jarenlang manegepony, tot de manege 13 jaar geleden sloot en een pensionstal werd.
Ik ben Trix toen gaan verzorgen, en nu, 16 jaar nadat ik ben begonnen met rijden, is ze van mij.
Wat leuk zeg, dat ze nu van jou is!
Een van mijn twee paarden is ook een oud manegepaard ik kende haar alleen niet van de manege.
.
Ze stond meteen stil en keek me echt zo schaapachtig aan van 'wat doe jij nou weer'.
toen naar de manege en nu rij ik op ramses lieve fjord
Tequilaatje schreef:Frida, de allerliefste fjord van manege 't Spil (voor verstandeling/lichamelijk gehandicapten) waar ik vrijwilligerswerk deed. Ze reden daar voornamelijk met kleedjes en voltige of antirolsingels dus dat is ook wel heel anders dan met een zadel. Dat ik voor het eersts volledig zonder zadel ging galopperen op haar zat ik er naast want ik kreeg om een of andere reden de slappe lachZe stond meteen stil en keek me echt zo schaapachtig aan van 'wat doe jij nou weer'.
Volgens mij zijn ze allebei al dood.
en mocht ik op Nikky.
Peggy bleek echter een superpony. Ze was weliswaar soms liever lui dan moe, maar als je haar eenmaal aan het lopen had kon ze meer dan je zou denken, veel meer. En ze kon ontzettend goed springen. Helaas stopte de manege na die tijd, werden de pony's verkocht en ben ik ergens anders gaan rijden. Peggy staat nu op de Lourenshoeve in Den Ham, ik rijd daar niet, maar als ze ooit met pensioen gaat zou ik haar best over willen nemen. Ik hoop tegen die tijd beschikking te hebben over iets meer land dan ik nu heb.
en mijn moeder zat toen te duimen in de kantine, bang dat ik niet terug zou komen
)ook mijn eerste wedstrijden heb ik met haar gereden en in mijn allerlaatst les op de manege mocht ik zonder teugels en beugels in volle galop mijn afscheidsronde doen