Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyrina schreef:Wat een knappe jongen!! gefeliciteerd en veel plezier met hem!!ajesca123 schreef:mooi dier hoor ik hoop dat je er veel plezier mee gaat hebben
Ff een vraagje want ik ben nog niet echt thuis in dit ras maar is de uitstekende hak een iets wat bij het type hoort?
Dat hoort denk ik bij geen een ras, piephakje zo te zien, is een schoonheidsfoutje vaak ontstaan door een klap er op, maar is niet schadelijk, paard wordt er niet minder van.
danaderese schreef:7 maart meen je hem? mijn PRE is op 8 maart geboren ook 2009![]()
denk dat de mijne ook iets rond die maat gaat worden
en is nu ook zeer barok aan het worden
integenstelling met de warmbloeden waarmee hij in de opfok staat
was niet echt actief opzoek naar een valk PRE hij stond al in Belgie
maar die vrouw moest hem wegdoen en snel verkopen dus een goed zaakje gedaan
Ilonab schreef:Balou_k schreef:Ben ik de enige die vind dat hij een apart loopje heeft?
Wel een prachtdier trouwens.
Hij heeft veel knieactie voor een andalusier als je dat soms bedoelt?
@ Samy ja ja duurde even maar ik denk dat ik mijn 2e echte vriend voor het leven heb gevonden
Ilonab schreef:danaderese schreef:7 maart meen je hem? mijn PRE is op 8 maart geboren ook 2009![]()
denk dat de mijne ook iets rond die maat gaat worden
en is nu ook zeer barok aan het worden
integenstelling met de warmbloeden waarmee hij in de opfok staat
was niet echt actief opzoek naar een valk PRE hij stond al in Belgie
maar die vrouw moest hem wegdoen en snel verkopen dus een goed zaakje gedaan
Dan heb je zeker geluk gehad, hij is 7 maart 2 geworden wel grappig zijn ze net zo oud we moeten maar contact houden over het verdere verloop van hun carriëre
Tessaar schreef:Wat een knapperd!!!![]()
![]()
En helemaal uit Spanje... heb je hem daar ook laten keuren? Dat kan toch ook gewoon in Spanje?![]()
Of heb je hem niet laten keuren?
ajesca123 schreef:Heel eerlijk zou ik zeggen toch laten keuren.
Ik vind de piephak(waar ik in eerste instantie niet meteen over wilde beginnen vandaar mijn vraag of dit bij hem zo hoorde) en daarbij zijn beweging achter toch enigsinds discutabel en dat zou voor mij ongeacht de prijs toch een reden zijn om hem te laten keuren.
Sorry als dit misschien wat rot over komt maar ik zou het ook zonde vinden als hij straks in nederland staat en je echt je hart aan hem gegeven hebt ineens bij het aan het werk zetten toch blijkt dat het niet goed is.
Veel succes alvast met hem en ik hoop echt van harte dat je hier een mooi gezond paard aan gaat hebben.