Paarden worden allemaal heel verschillend gereden maar mijn fries beweegt daarnaast toch zeker wel 4 a 5 keer in de week en de andere paarden het liefst ook wel minimaal 2 a 3 keer in de week. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of wilden ze op 24/7 drukken maar klikte ze net mis?
Op dat moment ga je je toch afvragen waar je mee bezig bent of niet dan?
Anyway, mijn paardje loopt toch altijd wel minsten 10-12 uur buiten (gaat 's nachts op stal).. maar die staat er niet bij
Heb dus maar 8-10 aangeklikt aangezien ze niet 24 uur per dag buiten staat en dit het meest in de buurt komt
Ze heeft trouwens voor 's nachts wel een (loop)stal van 5x3, maar als ik ooit de mogelijkheid zou hebben om d'r 24/7 buiten te zetten met een schuilstal, zou ik dat wel willen
. Ben even niet meer aan het rijden, maar de knolletjes staan wel 24/7 buiten
kabwan schreef:oliebol, heb op niks gedrukt! Ik klik eerst dat ding aan en denk, ohw in de wei staan hoort ook bij bewegen.. Ben even niet meer aan het rijden, maar de knolletjes staan wel 24/7 buiten
Dan zou die van mij ook nooit bewegen, aangezien ze nog wat te jong is om echt aan het werk te zetten (is in mei 2 jaar geworden)
Dus naast 2-3 keer week een half uurtje buiten wandelen en soms een kwartiertje grondwerk+poetsen, zoekt ze lekker zelf uit hoeveel ze 'beweegt'