Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Inge schreef:Veel reacties al , fijn![]()
![]()
Straks even rustig bijlezen en reageren.
Maar al even hieroptroi schreef:Ik zou ook vooral even afwachten hoe zij zich ontwikkeld. Als ze een talentje blijkt en ambitie heeft dan past daar een heel andere pony bij dan als ze wat angstig is en vooral lekker wil aanklooien...
Ik vind namelijk dat je hiermee echt een punt hebt, daar heb ik zelf ook in mijn hoofd mee gezeten.
Vooral over mijn twijfel over een c/d pony want zo'n pony gaat behoorlijk wat jaartjes mee en stel je voor dat de pony niet helemaal is wat ze wil , of dat de pony niet aan haar ambities voldoet
Daarom neig ik het meeste naar een oudere B (evt kleine C) pony , hier kan ze spelenderwijs lekker mee opgroeien en verder op de manege lekker lesjes blijven volgen.
En als ze dan te groot is mag de oude pony blijven om zijn oude dag te slijten en kijken we welke kant zij op wil.
Alleen zijn oudere B pony's moeilijk te vinden merk ik wel...
.

Mijn dochter is ook klein voor haar leeftijd en ook een lichtgewichtje, zo'n zadel krijgt ze nooit omhoog bij een Dpony.
.
.
, ze is voor ons
(althans..we zijn al eens eerder blij gemaakt met een dode mus..dus pas super happy als ze hier staat
)
gefeli!! Whelsjes zijn ook erg sterk die pony in mijn vorige bericht die met haar 33 nu nog rijdt is ook een whels wel ietsjes kleiner!