What's happening with Gestion Joker???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:31

volgens mij heb je daar gelijk in. Dufde/wilde weet ik niet maar inderdaad heb ik er wel vaag iets ergens over gehoord dat deze combinatie niet meer te zien zou zijn.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:30

Aimee schreef:
Joker was mijn grote liefde toen ik bij Anky op stal werkte. Het is een geweldig paard en zou met een goede gezondheid ook een héél goed paard zijn; "beter dan Bonfire", zijn Anky's eigen woorden.
Anky is inderdaad bang en stapt niet zomaar op het eerste het beste paard, maar dat is niet de reden dat ze Joker niet meer rijdt. Hij is gewoon geblesseerd en dat komt waarschijnlijk nooit meer goed. Huilen

Beter dan Bonfire,en ik heb dat mogen zien!!In Arnhem eenmalig maar voor altijd op mijn netvlies Vingers aflikken

Ik heb het nadat Anky weer ned kampioen werd als een zwaar gemis beschouwd dat er helemaal geen aandacht geschonken werd aan het paard die zich ook geblesseerd had Verdrietig
Dat had toch wel gezegd mogen worden?
En dat ie blessuregevoelig is mag bekend zijn.
Hier op Bokt eens gelezen"Joker,wat mankeert ie niet?'"

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:55

Hij staat ook nog op mijn netvliezen, zowel in de training als jong paard (is al weer een tijdje terug dat ik daar was) als in de ring, geweldig!!! Vingers aflikken

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:34

Ik vond Joker echt een mooi paard ook... Maarja, het is niet aan ons Anky of wie dan ook hierover te beoordelen

MMiracle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 12:39

Ik vind het ook jammer van joker.
ik heb hem nooit in actie gezien Verdrietig
maar hij was wel een heel mooi paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:35

MMiracle schreef:
Ik vind het ook jammer van joker.
ik heb hem nooit in actie gezien Verdrietig
maar hij was wel een heel mooi paard.

Heb hem een paar keer in actie gezien, echt super!
Het is idd een heel mooi paard