Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
juval schreef:ja, rode zijn ook leuk, maar meestal wel gevaarlijker! die van mijn moeder bijt! dat zwart-witten dommer zijn is echt zo! helemaal zwart (meestal poesjes) zijn wel vaak heel lief. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een siepje (met een beetje rood) of een schildpadkleurtje.
Ik hoop dat Pipo toch nog terug komt! Maar veel plezier met je nieuwe poezekind
MarianneR schreef:Waarschijnlijk staat Pipo over een paar dagen weer gewoon voor de deur. Katten hebben wel vaker van die acties. Zijn ineens weg en staan ineens weer voor de deur. Een van onze katten is net zo... is al een keer 4 weken weggeweest en een keer 3 weken, verder al een aantal keer een paar dagen. Maar ze komt altijd weer terug. (Vooral als het ineens gaat regenen ofzo).
Wel heel leuk dat je een kitten neemt, maar houd er wel rekening mee dat Pipo ineens weer voor de deur kan staan. Dan zit je met 3 katten... (wij hebben er 4 en ik vind dat erg gezellig, maar er zijn ook mensen die 2 al meer dan genoeg vinden)
Oja en de naam: Horney(Kinky en Horney...hihi)
Sprintje"]
[quote="Pipo schreef:Zwart WItte een laag katte IQ???? Hahahhaha............hoezo?
Nee ben er nog niet uit, zoek meer optie's!
Kinky en Twinkiewinkie is wel heel grappig. Wicked vind ik ook leuk.
Pipo schreef:Lov,
Tja weet het niet, ik kan niet inschatten of puck het leuk zal vinden. Maar kan wel kijken of er nog een leuke bij zit. Kunnen altijd nog een keertje teruggaan.
geral schreef:Kan het ook net helpen Lov, maar ja ik lig in een scheur om de naam van jou poes![]()
maar ons Labje, is een lapjespoes, hoe het ooit labje is geworden Joost mag het weten, fel is ze wel
succes met de nieuwe kittensgewoon doen Lov, ze zijn zo leuk