Pipo is kwijt..........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:07

Das waar het kan ook heel grappig zijn. Mijn moeder heeft ook een zwart witte en zuigt duim... Haha! Rolleyes (nog steeds hij is al 12 ofzo)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:35

ja, rode zijn ook leuk, maar meestal wel gevaarlijker! die van mijn moeder bijt! dat zwart-witten dommer zijn is echt zo! helemaal zwart (meestal poesjes) zijn wel vaak heel lief. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een siepje (met een beetje rood) of een schildpadkleurtje.
Ik hoop dat Pipo toch nog terug komt! Maar veel plezier met je nieuwe poezekind

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:42

juval schreef:
ja, rode zijn ook leuk, maar meestal wel gevaarlijker! die van mijn moeder bijt! dat zwart-witten dommer zijn is echt zo! helemaal zwart (meestal poesjes) zijn wel vaak heel lief. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een siepje (met een beetje rood) of een schildpadkleurtje.
Ik hoop dat Pipo toch nog terug komt! Maar veel plezier met je nieuwe poezekind

Onze rode kat is zo onnozel als wat Haha! De syperse valt je zo aan als je niet superlief bent, of als ze in een debiele bui is..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:45

Party ?
Dan krijg je Kinky Party Tong uitsteken

Wel sneu dat Pipo weg is.....
Ook al was het misschien niet zo'n erg toffe kat, je wilt toch graag weten wat er met je beestje gebeurd is.
Wij hebben ook zo'n dubieus geval in huis Knipoog : je kunt er niks mee, maar als ze er niet is dan mis je haar toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:47

Dat vind ik ook het ergst, dat je niet weet waar hij is. En voor mij was hij altijd wel heel tof!

Ach en als hij terugkomt wandelen wat hoogst onwaarschijnlijk is (woon 3 hoog, deur beneden kan niet zomaar open, en aanbellen zal hij wel niet doen) dan heb ik er 3................

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:58

Soms blijven ze wel eens voor de flat ronddwalen, dan zie je hem vast wel een keer. En als dat niet gebeurd dan zal ie zijn draai wel elders hebben gevonden...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:45

gatver da's mooi k*$te.

doe een lekkere nuchtere hollandse naam! karel, gert of jannes ofzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:47

Het is een poes geen kater...........................

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:06

Wat balen zeg!! Hoop maar dat alles goed met 'm gaat...
Wel gaaf dat je een nieuwe gaat halen! Moeilijk hoor een naam verzinnen!! Die van ons heten Yin en Yang haha!
Laat je ff een foto zien als je er 1 hebt? Lachen

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:16

Waarschijnlijk staat Pipo over een paar dagen weer gewoon voor de deur. Katten hebben wel vaker van die acties. Zijn ineens weg en staan ineens weer voor de deur. Een van onze katten is net zo... is al een keer 4 weken weggeweest en een keer 3 weken, verder al een aantal keer een paar dagen. Maar ze komt altijd weer terug. (Vooral als het ineens gaat regenen ofzo).

Wel heel leuk dat je een kitten neemt, maar houd er wel rekening mee dat Pipo ineens weer voor de deur kan staan. Dan zit je met 3 katten... (wij hebben er 4 en ik vind dat erg gezellig, maar er zijn ook mensen die 2 al meer dan genoeg vinden Haha! )

Oja en de naam: Horney Tong uitsteken (Kinky en Horney...hihi)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:17

Nou euhm dan heeft mijn rood-cyperse poes een zwart/wit iq Die neemt namelijk ook altijd heel trots regenwormen, stenen, kikkers, nepvogeltje uit de plant, takjes enz. mee naar binnen. Ze is qua karakter een soort van lieve bitch Haha!
Kleine Mickey is grijs cypers en heel erg aanhankelijk, wel vreselijk onnozel, gaat 10 keer per dag op zijn plaat, klimt 20 keer per week in dezelfde boom op dezelfde hoogte waar hij vervolgens niet meer uit durft te klimmen.

Kortom, kleur zegt gewoon niks. Elke kat is anders en heeft weer andere dommigheden/slimmigheden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:22

MarianneR schreef:
Waarschijnlijk staat Pipo over een paar dagen weer gewoon voor de deur. Katten hebben wel vaker van die acties. Zijn ineens weg en staan ineens weer voor de deur. Een van onze katten is net zo... is al een keer 4 weken weggeweest en een keer 3 weken, verder al een aantal keer een paar dagen. Maar ze komt altijd weer terug. (Vooral als het ineens gaat regenen ofzo).

Wel heel leuk dat je een kitten neemt, maar houd er wel rekening mee dat Pipo ineens weer voor de deur kan staan. Dan zit je met 3 katten... (wij hebben er 4 en ik vind dat erg gezellig, maar er zijn ook mensen die 2 al meer dan genoeg vinden Haha! )

Oja en de naam: Horney Tong uitsteken (Kinky en Horney...hihi)

Pipo staat niet over een paar dagen voor de deur. Dat kan namelijk niet, hij was voor deze keer nooit buiten geweest. Ze mogen bij mij niet naar buiten ivm kattenhaters in de buurt. Daarnaast woon ik in een flatgebouw 3 hoog. En de deur beneden gaat alleen met sleutel open, dus hij zal niet zomaar voor de deur staan. Ook komt daarbij het feit dat toen ik hem kreeg het een verwaarloosd boerderijkatje was die nooit een mens gezien heeft. Dit is in zoverre opgeknapt dat hij wel bij mij kwam en ik hem goed kon aaien en zelfs dat hij af en toe op schoot kwam. Maar hem zomaar pakken kon en kan niet. Hij is verschrikkelijk bang voor mensen, niemand heeft hem ooit gezien bij mij thuis, zodra er vreemden kwamen zat hij onder de bank en kwam daar niet onderuit voor ze weer weg gingen. Om vervolgens de hele dag van slag te zijn.

Nee............die komt niet meer terug, dat weet ik heel zeker.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:24

Dat zou wel erg balen zijn, als hij niet meer terugkomt.... Ik zal voor je duimen hoor.
En succes met je nieuwe poesje, ik wil natuurlijk wel foto's zien = naam als je haar hebt he!!

offspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:31

mijn sint bernard hond heette STUFF

ok zeg ook genoeg over mij hihihihih

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:34

Sprintje"]
[quote="Pipo schreef:
Zwart WItte een laag katte IQ???? Hahahhaha............hoezo?

Nee ben er nog niet uit, zoek meer optie's!

Kinky en Twinkiewinkie is wel heel grappig. Wicked vind ik ook leuk.

Nou dat is vrees ik echt zo, vraag maar aan mensen met zwart witte katten of ze een normale kat hebben... dan krijg je de meest maffe verhalen te horen. Ik had vroeger een zwart witte en die kwam af en toe heel trots binnen want dan had hij ook iets gevangen... een regenworm... of nog komischer een badmintonshuttle met veren Haha! Haha! Haha!

Je lacht je wel kapot, maar verwacht geen stoere kat Schijnheilig

Ik denk dat het net zoiets is dat rooie vaker katers zijn en redelijk dominant, en zo zijn lapjes weer vaker poesjes en vaak ook redelijk fel, en witte weer vaker doof. De kleur van een kat kan al heel veel over het dier vertellen....
[/quote]

Haha hier sluit ik me volkomen bij aan. Mijn zwart-witte kat heeft een honden IQ. Hij kan namelijk apporteren en pootjes geven. Of zegt dat meer over mij als baas?

Hij is trouwens behoorlijk schijterig. Durft eigenlijk niet buiten te komen. En als hij buiten komt dan niet verder als als het teras of eventueel onder de struik. Een keer klappen met je handen is genoeg om hem weer binnen te krijgen.

Verder kan hij alle kasten/deuren etc open krijgen. Echt dom is hij dus niet. Wel irritant dus.

Mijne heet trouwens Lukie. Of gestoord beest. Of Pukkie(zo noemt Bart hem altijd)

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:49

Ik heb acht katten en daarvoor ook een heleboel katten gehad.Ben idd bang dat je Pipo niet meer terug ziet, alhoewel wij een kat van de buren van 3 hoog na 14 dagen ook terugvonden, onder de struiken en heel zielig Verward

wat namen
Speedy, Tabby, Manus, Jorika, Jiska, Tijger, Cleo, Moortje, Laarsje, Pimmie, Mimi, Labje, Bram, Mies, Karel en Timmie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:24

Mee naar Enter? Helaas heb ik morgen al twee afspraken, eerst mee een paard ophalen ergens en savonds eten met Dinges.

De reden waarom ik een kitten zou willen is omdat Puck die dan de hele dag kan verzorgen in plaats van dat ze mij alsmaar betuttelt Lachen. Tegelijkertijd weet ik natuurlijk niet hoe ze het opvat, ze is al 9 jaar alleen met mij en ik weet niet of ze een ander katje wel zo gezellig gaat vinden, je weet wat ze van visite vindt Knipoog.

Enne, je kunt de kitten ook Mistress noemen natuurlijk Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:25

geral schreef:
Labje,

Alléén als ie een bliksemschicht tussen zijn ogen heeft en een witte snoet, anders no way josé Boos!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:26

geral schreef:
, Cle

Zal het eens voorstellen bij de huidige eigenaar Haha!

Lov,

Tja weet het niet, ik kan niet inschatten of puck het leuk zal vinden. Maar kan wel kijken of er nog een leuke bij zit. Kunnen altijd nog een keertje teruggaan.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:31

I vindt Mischa een leuke naam voor een poes.. Haha!
Jammer dat je poes weg is..ik hoop voor je dat hij nog terug komt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:31

Pipo schreef:
Lov,

Tja weet het niet, ik kan niet inschatten of puck het leuk zal vinden. Maar kan wel kijken of er nog een leuke bij zit. Kunnen altijd nog een keertje teruggaan.

Dat worden nog meer kussens op bed, ik heb Puck inmiddels zo ver dat ze op haar eigen kussen slaapt en niet op de mijne Lachen. Maar ik heb weinig zin in 1 kat op de boekenkast en 1 onder bed eigenlijk.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:33

Kan het ook net helpen Lov, maar ja ik lig in een scheur om de naam van jou poes OK dan!

maar ons Labje, is een lapjespoes, hoe het ooit labje is geworden Joost mag het weten, fel is ze wel

succes met de nieuwe kittens Haha! gewoon doen Lov, ze zijn zo leuk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:34

Denk dat het met die kittens en poes best meevalt. Maar ja............you never know!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:40

geral schreef:
Kan het ook net helpen Lov, maar ja ik lig in een scheur om de naam van jou poes OK dan!

maar ons Labje, is een lapjespoes, hoe het ooit labje is geworden Joost mag het weten, fel is ze wel

succes met de nieuwe kittens Haha! gewoon doen Lov, ze zijn zo leuk Haha!

Mijn paard heet Labouret en in het gebruik is dat dus Labje. De kat heet Puck (met CK Lachen ). Puck is nogal een eigengereid dingetje en kan heel fel zijn. Zo heeft Gijs de buurkat behoorlijk wat geblaas en gedoe over zich heen gehad omdat ie op mijn balkon in de zon wilde liggen, dat vond mijn Puck dus NIET goed Lachen. Ze is wel wereldslief trouwens, ligt liefst op schoot of er zo dicht mogelijk bij in de buurt. En dat zou ze dan moeten delen en ik weet niet of ze dat wel zo leuk gaat vinden.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:07

Heey,
als ik jou was zal ik papieren ophangen met kat zoek, ofzoow,
wilt u uw schuur/garage controleren?
Want bij ons heeft er ook wel eens een kat de hele nacht in de schuur gezeten. Die hadden we 's avonds dochtgedaan, na een hele dag open te hebben gestaan. En meneer kat dacht even lekker te gaan liggen slapen binnen.
Groetjs Bar