Epplejeck of Divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wilkje

Re: Epplejeck of Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 21:49

Ik ben nu echt wel erg benieuwd naar EJ! Ik ben trouwens vandaag, bij Divoza, prima geholpen. Er liepen geen jonge meiden, maar een aantal "dames" van rond de 40. Ze namen alle tijd en gaven uitgebreide uitleg.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 22:05

Ik ga eigenlijk altijd naar de Divoza... Het assortiment is hier volgens mij groter dan bij de EJ..

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 22:10

Ik ben onlangs bij EJ in Zwolle geweest.
Vond het heel benauwend die zaak. Ook laarzen vond ik niet veel soeps.
Slecht onderhouden ook! :(:)
Stonden een paar petries met lakkap en strass. Waarvan de strass naast de laars lag,
en de lak niet om aan te zien was.
Weet neit als dit meer zegt over EJ of over Petrie! ;) :+
In Staphorst (15 min van zwolle) lig een nieuwe divoza.
Je zou er een duo trip van kunnen maken *\o/* :j

succes ermee :j

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 22:19

ik ben ook niet zo te spreken over epplejack in zwolle het is dat het zo ideaal dicht bij is en ze er net even andere dingen hebben als bij de kroon ruitersport. je kan daar beter geen advies vragen want volgens hun zit er in een enkelgebroken en dubbel gebroken trens geen verschil en ook in verschillende deken zou alleen de kleur verschillend zijn nou mooi niet!nog wel meer van dat soort leuke fratsen. ook vind ik ze nogal moeilijk doen over dingen terug brengen ja als je iets bij je paard past komt er wel eens een haartje mee. en je staat soms gewoon 5 minuten te wachten bij de kassa omdat er niemand is. of ze staan juist allemaal bij de kassa en als je een vraag hebt nemen ze 9 van de 10 keer niet de moeite even mee te lopen. ook weten ze niet goed wat ze allmaal hebben en en moeten ze het altijd even opzoeken wat ook weer een eeuw duurt. asl je iets wilt wat besteld moet worden moet je wachten tot de volgende bestellingen die ze doen. en ik vind het er meestal een rommeltje dan staan er gewoon kratten in de weg die nog uitgepakt moeten worden en kan je er gewoon noet meer langs of bij.

nee doe mij maar de kroon ruitersport in s-herenbroek. mischien klein maar supper service en heel vriendelijke mensen!

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 22:22

Ik heb mijn laarzen gekocht bij een plaatselijke winkel. ze verkopen ruitersport, maar ook tuinspullen en voor andere dieren vanalles. Bij die winkel is altijdsuper goede service en de eigenaar heeft heel veel verstand van de producten die hij verkoopt. Misschien is er bij jullie in de buurt ook zo'n winkel te vinden?

Ik heb trouwens ook geen smalle kuitjes, en ik heb hkm laarzen.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 22:22

EJ in Zwolle ben ik 1 keer geweest, was ook gelijk de laatste keer. EJ in Eindhoven ben ik
al een aantal keer geweest en dat vind ik dus wel een hele fijne winkel :)

Divoza ook goede ervaringen mee :)

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 23:06

Gelukkig ben ik niet de enige die problemen heeft gehad bij EJ in Zwolle.... ;)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 09:34

Heb er geen problemen gehad hoor, maar was eerst in Eindhoven geweest en daarna
eens in Zwolle, maar vond Zwolle gewoon geen fijne winkel, hangt een heel andere sfeer dan
in Eindhoven en loopt gewoon heel ander personeel rond en Eindhoven is veel groter met een
groter assortiment :)

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 10:46

Als ik eens in de buurt ben wil ik wel eens naar die in Eindhoven, misschien ben ik daar een andere mening toebedeeld ;)

rensenheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:04

toch echt de epplejeck

Groningen is groter dan Zwolle (maar ze kunnen altijd aan alles komen!) , maar ja bij de Albert Heijn of zeeman heb je ook wel eens pech met personeel die geen verstand hebben van hun producten.

Loes000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:06

Ik heb voor dezelfde keuze gestaan, uit eindelijk was de divoza toch fijner!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:19

Ik zou niet naar de ej in Zwolle gaan, hier is het assortiment van laarzen zeeer schaars..
de nieuwe Divoza in staphorst (hierboven ook al genoemd) is veel uitgebreider :).

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:26

goede keus geweest om naar divoza te gaan als je dochter brede kuiten heeft.. ik heb dat zelf ook ben naar EJ geweest in zwolle maar hadden ze niks passends voor mij.. en ik vind de service ook niet meer zoals het geweest is daar! overigens kwa koopjes wel een leuke winkel!

maar ik heb mijn leren rijlaarzen bij Roeke in liederholthuis gehaald (vlakbij zwolle)! super kwaliteit en goedkoper zelfs! en goede service! overigens vind ik horsepower in heino ook een prima winkel!

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:42

Misschien eerst even bellen om te vragen of ze meerdere laarzen hebben in haar maat?

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:32

lexie2010 schreef:
Misschien eerst even bellen om te vragen of ze meerdere laarzen hebben in haar maat?

ze zijn al naar divoza geweest :P

Wilkje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 16:50

Ja, we zijn inderdaad al geweest en we zijn geslaagd. We hebben de laarzen van Mountain Horse Wide meegenomen. Toch is het nog steeds geen pretje om de laarzen aan te krijgen. Ik moet het laatste stukje bij haar dichtritsen en dat gaat echt maar net. Ze zeiden echter dat ze beter te strak dan te los konden zitten. Ze worden altijd nog iets wijder. Nou, ik hoop het maar. Ik kan me zelf niet voorstellen dat het lekker kan zitten. Nou hoorde ik laatst van iemand dat je ze nat moet maken en dan aantrekken. Dan rekken ze op. Ik moet maar eens even gaan googelen waar en hoe nat ik ze dan moet maken.

Ik vind de discussie nog steeds wel erg leuk. Ik ben ook echt benieuwd geworden naar EJ.

meertje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:11

hey,
Bij ruitersportcentrum zwolle zit joriruitersport van brigit. Als je goede service wil moet je daar wezen. Ze heeft niet altijd alles op voorraad maar zorgt er wel altijd voor dat je het snel hebt. Het is er altijd gezellig en ze is goudeerlijk.

met divoza heb ik niet zo'n goede ervaring, op maat gemaakte chaps koste mij 14 weken voor ik ze had en toen zaten ze nog niet echt goed. Dus nu heb ik bij joriruitersport laarzen laten aanmeten en dat duurt maar 4 weken! en het gebeurt ook nog eens heel precies.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:14

Divoza _/-\o_
zeker weten, super groot assortiment, super service en ze kunnen (bijna) alles zo voor je bestellen :D

Cheyenne2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:16

Heb zelf zéér slechte ervaringen met nieuwe laarzen gekocht bij Divoza. Rits binnen een maand stuk en ik had gewoon "pech".
Ze wilden ze wel opsturen, maar dan zou ik ze heel lang kwijt zijn en 75,= euro onkosten hebben.
Ik heb gekozen voor de schoenmaker en was voor 25,= euro klaar. Divoza voor grote uitgaven?? nooit meer.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:19

Ik laatst ook. Ik had sporenriempjes gekocht, ik had ze alleen nog maar in mn spoor gedaan of ze hadden echt overal al slijtage + een stuk leer was gewoon gescheurd. Dus ik een paar dagen later weer heen, zeiden ze ja, je had ook meteen moeten invetten. Nou volgens mij is dat niet echt normaal voor goede sporenriempjes? Met pijn en moeite kreeg ik nieuwe!
Oja, en ze twijfelden eraan of ik ze echt nog niet had gebruikt. Gelukkig had ik het andere riempje als bewijs

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:21

Cheyenne2004 schreef:
Heb zelf zéér slechte ervaringen met nieuwe laarzen gekocht bij Divoza. Rits binnen een maand stuk en ik had gewoon "pech".
Ze wilden ze wel opsturen, maar dan zou ik ze heel lang kwijt zijn en 75,= euro onkosten hebben.
Ik heb gekozen voor de schoenmaker en was voor 25,= euro klaar. Divoza voor grote uitgaven?? nooit meer.

Nou ikke wel... Je kunt zelfs bitten (van 190 euro!!) twee weken proberen, voordat je besluit of je ze koopt. En ik hoorde vanochtend iets met zadels, dat je die tot wel 8 weken mag proberen?

Cheyenne2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:22

Jaja....en jij gelooft dat je 8 weken op een zadel rond mag rijden en hem dan gewoon terug mag brengen, je geld terug krijgt en dat Divoza het weer als nieuw in de winkel legt??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:24

Cheyenne2004 schreef:
Jaja....en jij gelooft dat je 8 weken op een zadel rond mag rijden en hem dan gewoon terug mag brengen, je geld terug krijgt en dat Divoza het weer als nieuw in de winkel legt??

Euh ja, ik heb er vandaag nog iemand over gehoord...
Overigens zou je toch moeten weten dat Divoza ook 'tweedehands' zadels te koop heeft... Zie hun site...

Cheyenne2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:26

ja tuurlijk....maar als iedereen daar een nieuw zadel ophaalt...daar 8 weken op rijdt....en ze gaan dan naar de 2e hands afdeling, dan wordt het op de afdeling "nieuwe zadels" wel erg leeg en op de afdeling "gebruikte zadels" overvol lijkt me.
Ach...zo hebben we allemaal onze goede en slechte ervaringen met bepaalde grote winkels.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:26

Ik zweer bij EJ, veel leuker assortiment en de mensen in de winkel zijn veel vriendelijker.. Ze zijn ook erg behulpzaam, hebben gratis een longeersingel een heel stuk vermaakt voor m'n minishetje, vond ik erg netjes..