Problemen met slaand veulen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Manny1

Re: Problemen met slaand veulen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 21:54

@Revanches ik ben momenteel 15 en ik heb er ondertussen al 4 a 5 gedaan en ook nog een aantal shetter veulens x

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:25

manononita schreef:
Ze is 1.10 en ze kan me zeker en vast nog dragen maar die foto's zijn al oud hoor want nu rij ik bijna nooit meer omdat ik weet dat ik toch te grrot word endan rijd een vriendin van mij haar en ik lekker met het karretje en VD ze word nu om de 2 dagen gpoetst en ik weet egt waar ik mee bezig ben x

Ja beter zeker weten te groot op de foto's in je profiel, ze kan je nog wel dragen,
maar een shetlander kan iemand van 80 kilo nog dragen,
of haar rug niet naar de klote gaat dan en ze geen pijn heeft is een tweede,
en je past gewoon niet meer op die shetlander.

Wel goed dat je al gestopt bent met rijden, jammer dat je dat niet eerder hebt gedaan.

AnnemiekNora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:00

Ik heb ook een veulen een tijdje geleden gekregen en zeker niet met zweep.
Ik heb laatst en trap in me rug gekregen want ze stijgeren en mijne is aardig groot maar daar kan het veulen nu ook bang voor zijn de zweep en dat is het toch wel je eigenschuld en dat heb je het wel wat verprutst.
een veulen moet nog veel leren je moet als hij om hoog gaat naar beneden drukken heet licht dat heeft bij mijn veulen zeer goed geholpen nu weet ze dat ze niet om hoog mag