Maar van welk merk broek kom tdat zakje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liesje_Lover schreef:is goedzegge wel foto als je dat "klepje" gemaakt heb heen het liefst met mobiel erin
Citaat:vindt alleen de jeans niet bij je paarsje sjabrakje passen
Citaat:Moet je paard er natuurlijk niet vandoor gaan als je er afgedonderd bent !! (of hem leren hoe´ie met een mobieltje om moet gaan !!)
Emy_Dreiklang schreef:Citaat:Moet je paard er natuurlijk niet vandoor gaan als je er afgedonderd bent !! (of hem leren hoe´ie met een mobieltje om moet gaan !!)
nee dan heb je even goed geen telefoon om te bellenof je krijgt in ene een telefoontje "met hallo met dreik me ruiter is en net afgevallen wat moet ik doen?"
Liesje_Lover"]
[quote="Emy_Dreiklang schreef:Citaat:Moet je paard er natuurlijk niet vandoor gaan als je er afgedonderd bent !! (of hem leren hoe´ie met een mobieltje om moet gaan !!)
nee dan heb je even goed geen telefoon om te bellenof je krijgt in ene een telefoontje "met hallo met dreik me ruiter is en net afgevallen wat moet ik doen?"
Liesje_Lover schreef:en bedankt
Nee maar ik zag het echt voor me...zo'n paardje met mobiel: Jaa me ruiter is eraf gevallen wat moet ik doen![]()