Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik mis hem zo

Ik wil ook 2 paarden opgeven. Deze twee schatten stonden op een manege, waar men niet al te best voor de paarden zorgde. Ik heb helaas geen foto's van die twee meiden:
(mijn vermoeden is dat ze allang blind was aan dat oog) ik heb haar nog 2 keer gezien en daarna nooit meer. inmiddels zal ze wel dood zijn. (kreeg van de eigenaar wel een supergaaf verzorgpaard ervoor terug, maar niets was hetzelfde) mis zossa nog steeds wel een beetje, mede ook doordat ik voor haar, haar hengstveulen en een andere hengstveulen en jaarling ruin heb verzorgd. ze blijft voor altijd in mijn hart. eigenlijk heb ik zoveel paarden die er niet meer zijn (of verkocht of overleden
) teveel om op te noemen. maar zoals ik al zei, voor altijd in mijn hart, met zeer mooie en dierbare herinneringen. 

, maar voor In Memoriam aandacht voor Cajune. Ik heb helaas geen digitale foto, wel thuis een ingelijste foto waar ik afscheid op haar neem, ze heeft dan al een dwarslaesie.
) waar ik een veulen uit heb getrokken, waarvan een veulen naar mij is vernoemd, waar ik mee naar keuringen ben geweest, waar ik naast heb geslapen op de Nationale in de Brabanthallen in Den Bosch, waar ik onwijs mee geknuffeld heb en ontelbare kilometers mee heb gemaakt, onder meer tijdens een tiendaagse trektocht door Drenthe. Cajuuntje is 24 geworden.