Verslag Instructieweek 11 Ermelooooo!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 11:38

Nimber schreef:
Klinkt heel erg gaaf! misschien ook wel een keertje wat voor mij alleen de springen en crossen zie ik niet zo zitten haha

dat zeiden er wel meer in het begin van de week. Maar er wordt erg op niveau gelet en je hoeft echt niets mee te doen, wat je niet wilt. Er is 1 vrouwtje met een Fries geweest die alles in stap (voor zover dat mogelijk was) heeft meegedaan en toen is gestopt. Het is daar echt jouw feestje en jij bepaalt zelf wat je wel en niet wilt doen. OK dan!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:29

Dat springen en crossen valt heel erg mee hoor. En zoals Bram het zo mooi verwoordde: bij iemand die niet kan/durft te springen, maar het toch gaat proberen zijn we blij alsie toch 40 centimeter heeft gesrpongen en als dat niet lukt? Desnoods graven we ze in!

Dus dat komt best goed hoor!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:38

ik moet zeggen dat ik Bram wel een beetje een m*ts vindt. Hij liep enorm te zeuren over de trainign bij Alice, dat dat absoluut geen goed idee was voor onervaren combinaties omdat veel te hoog/breed/eng/diep was. Uiteindelijk is vrijwel iedereen gegaan, en Alice heeft de trainting super aangepast op de combinaties die in de les zaten. Jammer dat hij wel velen erg onzeker heeft gemaakt op die manier. Hij is wel aardig, maar dit vond ik niet handig (en organisatie is ook niet zijn sterke kant Knipoog)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 14:51

Dit jaar heb ik toch weer erg moeten lachen om Bram, vooral om die opmerking dat hij de balken desnoods voor ons in zou gaan graven Haha! !

Dat had hij bij mij wel mogen doen. Al had ik ook wel mee willen springen in het 40 cm. zonder paard. Pling

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:52

Hij is absoluut aardig, daar ben ik het helemaal mee eens Haha!