wkoekoek schreef:Ik ken ook genoeg mensen die een draver als recreatiepaard hebben, alleen sommige zijn simpelweg niet geschikt. Ik ken paarden waar je het er waarschijnlijk niet levend mee af zou brengen als je die onder het zadel zou rijden. Sommige dravers zijn gewoon kapot, in hun hoofd. Er is zoveel gebeurd dat ze het niet kunnen verwerken en die worden gewoonweg levensgevaarlijk. Maar uiteraard zijn er genoeg dravers die prima als recreatiepaard kunnen functioneren, ik kan er zo tien voor je opnoemen, waaronder een fokproduct van onsSommige mensen willen er alleen niet de energie insteken die het nodig heeft...
als ik ooit een paard erbij mag word dat waarschijnlijk nog een uitgekoerste draver.

Ik vind dat die beestjes een goed leven verdienen na de drafbaan, ze hebben daar zoveel meegemaakt, veel meer negatieve dingen dan de meeste paarden.
En het zijn echt perfecte recreatie (soms ook sport) paardjes, ik wil er verder toch niks mee bereiken, als ik er maar een leuk paard aan heb.
Maar voorlopig mag het nog niet (plaats genoeg, tijd genoeg, maar mn ouders vinden het te veel dan