Jong paard @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

webster543

Re: Jong paard @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:41

het ziet er super ontspannen uit! Dat komt dik in orde!!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:46

Cemmie doet het goed, Koen ! Ga je dressuur rijden ?

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 21:32

Ah Sevke, ja die dressuur is eigenlijk wel leuk hoor! Je bent de bak door in enkele passen }> En als je gaat wandelen ben je veel sneller weer thuis :+
Nee Frosty blijft wel hoor, misschien nog eens een veulentje fokken... Eerst goede hengst vinden.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:38

Wauw, ze is leuk! Leuk om nu foto´s onder het zadel te zien, ze lijk idd erg veel op Beaux!
Knap gereden, ziet er erg fijn uit!!!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:40

Ik vind het een fijn beeld om naar te kijken!
ziet er ook lekker ontspannen uit!
Ze kan inderdaad nog wel wat groeien in haar spieren.. maar ach ze is nog zo jong.. dat komt nog wel ;)
Maar ga zo door hoor :D

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:54

Ziet er idd goed uit. Al ben ik het niet helemaal eens dat je beugels veel langer mogen, misschien een gaatje maar zo kort zit je toch niet?

Paardje oogt nog wat iel en door haar maat zal het waarschijnlijk nog wel even duren voor er wat meer body op komt. Dat heeft gewoon tijd nodig, dus rustig aan doen :) Jij rijdt verder heel erg netjes, en weet wel waar je mee bezig bent, dus het zal zeker goed komen.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:03

Ziet er heerlijk ontspannen uit, precies zoals ik een jong paard zie. Lekker ongedwongen op lengte en vooral veel ontspanning!! Top!!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:41

@Koen : ik ben aan het sparen : http://www.dungottagun.com/gun/index.php of http://www.mcquaystables.com/wp/?page_id=1164
Maar ik zou direkt een veulen willen kopen. Neem het risico niet meer om zelf te fokken, zeker niet met zulke dure dekken. En Handy zou ik op het eind van het seizoen willen laten dekken, maar daar neem ik geen dure hengst omdat ze zelf ook maar half QH, half NF-pony is. En die Half Quarter Breed Association bullshit toestanden hebben toch geen waarde. Dat wordt Mr Bar O Lenas. Is ondertussen geruind, maar Eugene heeft nog een aantal rietjes op reserve :D Ik heb een aantal van zijn veulens gezien, en dat zijn echte pitbulls. Zal een mooie combi zijn met Handy.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:34

sevke ? huh