king verkocht in minder dan 20 uur...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:07

Ik schrok van de titel maar ben erg blij voor je dat je King kan zien wanneer je wil en je het er niet supermoeilijk mee hebt...Dat betekend idd niet dat je niet van je paard houd. Toen mijn lieveling van de manege vertrok d8 ik van te voren dat ik weken zou huilen maar dat gaat gewoon niet...Ook fijn dat King het naar zijn zin heeft. Ach je vind vast wel weer een ander leuk paardje waar je mee op kan schieten...Veel suc6 met zoeken naar een paardje (wat ook leuk is!)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:59

ik schrok er ook van...
je was zo gek op hem, dat had ik allang gemerkt Lachen
Fijn dat ie zo fijn terecht is gekomen en veel succes met het zoeken naar een nieuwe.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 21:54

bedankt voor de lieve berichtjes, alweer,
tuurlijk het is geen makkelijk besluit,
ik hou nog steeds zielsveel van king, en ben apetrots op hem, voor wat hij allemaal kan, maar just met de reden dat hij zoveel voor me betekent, geef ik hem de eerlijke kans ook,
wij waren gewoon met zn 2en uitgeleerd, dat merkte ik in een paar dagen tijd, en kon het ook merken aan king, kan dat niet beschrijven, maar als de band zo sterk is, dan voel je dat gewoon aan, van wanneer je die eerlijke keuze moet maken. ik kon hem gelukkig maken,
en het werd makkelijker doordat hij in zn eigen stal blijft, met vertrouwde mensen enzo,
ben apetrots op king hoe die met dat jongetje om gaat,
(blijft toch een beetje mn kingie, haha, maar ik heb me dr helemaal van af gezet hoor, die mensen hebben hem nu op proef zeg maar, maar ik kom dr niet meer aan, haha, ze redden zich makkelijk)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:09

het was vast de goede keuze anders zou jew het niet doen he roos
gaat het goed met king nu??

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 21:16

het gaat fantastisch, heb vanavond weer zitten genieten, die mensen hebben zo'n plezier met king, en hij met hun,
vanochtend hoefde ze king niet eens op te halen, hij liep al naar ze toe op de wei,
zegt dat niet genoeg... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:30

Roos, ik kan me er weinig bij voorstellen dat ík dat zou doen, maar ik lees hier wel, dat je er vrede mee hebt, dat het goed voor jou, king en die mensen is. En dan is het goed. Fijn, dat je King ook nog geregeld ziet, en ik wens je veel succes in je toekomstige paardencarriére/toekomst. Met je nieuwe paard ben je natuurlijk ook altijd welkom bij ons in het bos Knipoog

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 20:57

thanx maya, ik ga eerst lekker aan het trainen met een eventueel nieuw paardje, en als het dan goed gaat wil ik zeker wel weer een keer langskomen