Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Ridderkerk (ZH) € 362 volpension, ik weet niet hoeveel sterren maar het is een pensionstal en geen manege. We hebben wel een superaccomodatie met 2 buitenbakken (20X40 & 20X60) en een 20X40 binnenbak, 4 spuitplaatsen met 4 solaria en 4x warm en koud water, een stapmolen, paddock, longeerkraal en 8 tot 10 stukken wei waar ze op kunnen.
Tyrza"]
[quote="DinkeyGirl schreef:Ridderkerk (ZH) € 362 volpension, ik weet niet hoeveel sterren maar het is een pensionstal en geen manege. We hebben wel een superaccomodatie met 2 buitenbakken (20X40 & 20X60) en een 20X40 binnenbak, 4 spuitplaatsen met 4 solaria en 4x warm en koud water, een stapmolen, paddock, longeerkraal en 8 tot 10 stukken wei waar ze op kunnen.
DinkeyGirl"]
[quote="Tyrza"][quote="DinkeyGirl schreef:Ridderkerk (ZH) € 362 volpension, ik weet niet hoeveel sterren maar het is een pensionstal en geen manege. We hebben wel een superaccomodatie met 2 buitenbakken (20X40 & 20X60) en een 20X40 binnenbak, 4 spuitplaatsen met 4 solaria en 4x warm en koud water, een stapmolen, paddock, longeerkraal en 8 tot 10 stukken wei waar ze op kunnen.
duivelintje schreef:[quote="Tyrza
Is dat daar bij Klootwijk? (voorheen stal van Jaques Leijs)
[/quote]
mochten ze willen bij klootwijk dat ze zo´n accomodatie hebben. sorry ik heb jaren geleden bij klootwijk gestaan en ondanks dat ik eht erg naar me zin heb gehad, kan je daar niet van luxe spreken. (ik heb het nu wel over een jaar of 7 geleden, weet niet of het ionmiddels veranderd is daar).