Oeps... Ruitershop ingegaan... Fout fout fout!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:44

Hihi, ik ken het, maar mijn pinpasje wil af en toe niet echt zo goed meewerken... Haha!

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:48

hum?

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:35

Beetje off-topic; maar die Kieffer leren halsters zijn echt super en nu inderdaad in de aanbieding voor 35 euro bij Hyporama.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:15

Heb gisteren een eskadron halster plus touw nieuwe colectie bordo met streepjes op de neus

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:30

Ik moet zo lachen als ik al die verhalen lees ,iedereen heeft het zelfde probleem. Gister belde mijn vriendin wat voor kleur gesp het veulenhalster had. 5 min. later belde ze weer dat ze een leuk touw had gevonden, alsof we er nog niet genoeg hebben. Net zoals iedere keer weer een nieuw shabrakje, met bijpassende bandages enz enz. Hihihihi!!!!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 00:40

oberon schreef:
Beetje off-topic; maar die Kieffer leren halsters zijn echt super en nu inderdaad in de aanbieding voor 35 euro bij Hyporama.

Mwoah... Ik ben niet overtuigd. Super zacht leer, mooi... ja, dat alles wel, maar mijn paardje had hem echt binnen een halve seconde aan 3 plekken doormidden, en dat is toch best snel voor zo'n duur halster.

Overigens heb ik wel weer liever dat mijn halster breekt dan dat mijn paard breekt, vandaar dat ik dus maar weer op leer over gestapt ben. Linnen ligt mij niet zo.