Heb ik weer, eerst heb ik NIETS en nu moek kiezen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:12

hallo shiloh

wat leuk dat er ineens zoveel aan je aangeboden wordt moet toch wel een goed gevoel geven denk ik zo Lachen ik denk ook dat oscar een betere keuze voor je is als je idd wat meer wil gaan leren etc en het een leuk paard vind. ook als dressuur je goed ligt denk ik dat het met een paard als oscar beter gaat als met een tinker en daarmee wil ik niet zeggen dat een tinker geen dressuur kan hoor zeker wel Lachen
ik ben wel benieuwd naar rijfoto's van jou op die reus die met magic waren erg leuk. (off topic sorry)

maar denk dat oscar de beste keuze is je kan er nu lekker mee rijden en zelfs als die over een tijdje verkocht wordt misschien is die man wel stik tevreden over je en helpt ie je zo weer aan een ander rijpaardje bovendien is het niet zo ver fietsen voor je
groetjes

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 01:36

Sorry, ik weet dat het al een tijdje geleden is maar ik heb wel iets nuttigs toe te voegen:P
Ondertussen in Ingrid nog volop met Oscar bezig! Datkunnen jullie wel in de andere topics lezen denk ik.
Maar nu komt het....... Ik verzorg sinds 1 september bij de tinkers!!
Voor mij is het maar 7 minuten fietsen en ik heb het er heel erg naar mijn zin!

Bedankt Ingrid!