Welk niveau rijd jij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welk niveau rijd jij?

B
54 (38%)
L1
19 (13%)
L2
19 (13%)
M1
20 (14%)
M2
13 (9%)
ZZ-ligt
4 (2%)
ZZ-zwaar
Geen stemmen
Grand Prix
12 (8%)

Totaal aantal stemmen: 141

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 17:20

spiritxxx schreef:
Je bent in je poll de z vergeten. En ook pr St. George, intermediaire, enz, alleen denk ik niet dat iemand hier dat rijd :P

kan het nie meer bewerken |(

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 17:49

Voltige in de klasse C teams :D We hebben 7 winstpunten dus mag al B starten :D

NicoleHorses

Re: Welk niveau rijd jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:41

Tjoh, laat dit meisje lekker bokt, ze vind dit leuk om te weten :D
ik ben met mn pony bijna naar de M1 gereden en ben nu met een nieuw jong paard bezig aan het doorrijdden :)

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:53

NicoleHorses schreef:
ik ben met mn pony bijna naar de M1 gereden en ben nu met een nieuw jong paard bezig aan het doorrijdden :)

Meisje is een jongetje. :+

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 20:11

NicoleHorses schreef:

IK BEN EEN JONGEN!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:42

Ikima schreef:
NicoleHorses schreef:

Meisje is een jongetje. :+

_O-

Een pennymeisje:D

Maar als je het echt wilt weten: Ik rijd met mijn paard nog niet officieel maar ga dat binnen kort wel doen. B niveau dus!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:45

Op wedstrijd L1, thuis met L2 bezig :).

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:24

Pony's M1 en paarden B (wegens grote spanning op wedstrijdterrein nog niet echt een succes)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:28

Wat een gezeik zeg.. Alsof een meisje van 13 dat niet kan.. Gelukkig weet ik wel beter :)

Ik heb op wedstrijd tot de M1 gereden, maar ik trainde altijd gewoon op Z niveau. Mijn pony kende alle knopjes al behalve passage (hebben we hem een beetje geleerd) en piaffe en de vliegende galopwissels maar die heb ik hem zelf geleerd. En toen was ik 13.. Een vriendin van mij is 13 en start al met een paar pony's Z dressuur en Z springen maargoed. Je moet er maar het geld voor hebben om iedereen te kunnen rijden en een goed paard te kunnen kopen (knopjes of geen knopjes) :)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:30

Geryon schreef:
Wat een gezeik zeg.. Alsof een meisje van 13 dat niet kan.. Gelukkig weet ik wel beter :)

Ik heb op wedstrijd tot de M1 gereden, maar ik trainde altijd gewoon op Z niveau. Mijn pony kende alle knopjes al behalve passage (hebben we hem een beetje geleerd) en piaffe en de vliegende galopwissels maar die heb ik hem zelf geleerd. En toen was ik 13.. Een vriendin van mij is 13 en start al met een paar pony's Z dressuur en Z springen maargoed. Je moet er maar het geld voor hebben om iedereen te kunnen rijden en een goed paard te kunnen kopen (knopjes of geen knopjes) :)

Sjors493 schreef:
NicoleHorses schreef:

IK BEN EEN JONGEN!

:+ :Y)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:48

ik rijd L2, maar m'n pony kan wel eenvoudige en vliegende galopswissels. simpel wijken voor het rechterbeen is dan wel weer een mega moeilijke opdracht, die pony het liefst uitvoert in een galop-op-de-plaats, of met 4 benen tegelijk in de lucht :+

we springen in de B, maar met oefenen L. pony heeft nogal wat parcourszenuwen :')
vrijheidsdressuur heb je geen klassement in maar Noah kan ongeveer de helft van alle trucs die er zijn, o.a. diepe buiging, steigeren, nageeflijk meedraven, kusjes geven, dingen op commando vasthouden in z'n mond, op het plateau :Y) dus, er is nog een hoop werk aan de winkel, want zowel in de dressuur als vrijheidsdressuur kunnen we nog wel wat hogerop komen :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:29

Geryon schreef:

Hahaha, start eerst maar eens Z, dan blijkt dat een winnende proef rijden nog een lange weg is vanaf wat Z oefeningen kunnen rijden. Passage zal ik nog maar niet over beginnen, leuk dat je een paard fijn kan verzamelen en er misschien 1 pas uit kunt rijden, maar ik snap echt niet dat jonge meisjes durven te zeggen dat ze dergelijke hoge school oefeningen correct kunnen uitvoeren. Maar heb dat nooit begrepen, ook niet toen ik nog 13 was. :n

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:37

_O- tijd om naar bed te gaan geloof ik

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:39

RT-HAW---> YRT

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:11

Ik rijd nog maar een half jaartje paard, dus ik doe het makkelijkste.
Ik weet eigenlijk nog niet of ik dit ga uitbreiden. Misschien ga ik alleen nog plezier rijden...

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:24

Ik zag laatst ook al een topic met een meisje haar pony wat passage kon ('weet iemand hoe ik zijn hoofd omlaag kan krijgen want hij doet het nu nog wel met zijn hoofd heel hoog in de lucht' Jaa, zeker passage!) . Apart. Ik moet met mijn 13 jaar moeite doen om de Appuyementjes erop te zetten en zij kunnen Passage/piaffe/changementen. Bovendien is een changement niet meteen een changement waar je een Z2 proef mee door komt.
Maargoed, dat terzijde, ik rijd met allebei m'n pony's Z :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:55

b. Ben er helaas me gestopt omdat buitenrijden etc. meer ons ding was

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:00

Ik mis de F1 tot en met F16 in de poll..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:01

Chaos schreef:
Geryon schreef:

Hahaha, start eerst maar eens Z, dan blijkt dat een winnende proef rijden nog een lange weg is vanaf wat Z oefeningen kunnen rijden. Passage zal ik nog maar niet over beginnen, leuk dat je een paard fijn kan verzamelen en er misschien 1 pas uit kunt rijden, maar ik snap echt niet dat jonge meisjes durven te zeggen dat ze dergelijke hoge school oefeningen correct kunnen uitvoeren. Maar heb dat nooit begrepen, ook niet toen ik nog 13 was. :n

Ik zeg toch ook niet dat Z-oefeningen hetzelfde is dan een winnende Z-proef? Ik heb toch echt gezegt dat ik op wedstrijd M1 ben :+ Maar ik zeg er gewoon wel bij dat ik train op hoger niveau. (althans, ik heb mijn twee paarden verkocht en er komt nu een nieuwe, dus 'trainde') En je praat echt alsof ik een of andere penny ben die het verschil niet weet tussen passage en verzameld..

Waarom zou dat niet kunnen? Als je een goede pony tot beschikking hebt (die misschien alle knopjes al kent), en elke dag privéles heeft van een ontzettend goede instructeur en echt alleen maar serieus rijd en niet perse voor je lol, dan kan dat echt wel hoor, geloof me.. Dat veel mensen dat nou niet hebben, hoeft niet te zeggen dat niemand van 13 dat kan ;) Het ligt er maar aan wat je hebt, en wat je ervoor over hebt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:01

Wat kunnen bokkers weer flauw zijn,TS stelt gewoon een vraag,dan kun je toch normaal antwoorden?

Ontopic:
Ik rijd geen wedstrijden,m'n paard heeft Z gelopen,binnenkort een recreatieparcourtje meepakken,als het goed gaat gaan we misschien wel (weer) concour rijden.

Met mijn pony rijden we niet onder het zadel,die wordt nu beleerd voor de kar ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:10

Misschien onbewust een beetje jaloezie van de flauwe bokkers hier. Zij hebben op 13 jarige leeftijd waarschijnlijk niet zo goed kunnen rijden dus ;) Erg jammer, maar dat wilt niet zeggen dat een 13 jarige dat niet kan. Vaak zijn het ook wel van die verwende kinderen met meerdere pony's (of een pony) die alles krijgen van hun ouders. I love it :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:39

Oh, ik mag niet eens een pony van m'n ouders, dus zo verwend kan ik niet zijn.
Ik heb geen Wii, playstation, eigen laptop, eigen tv, eigen pony, eigen computer, touch mobiel, I pod en ga zo maar even door. Maar ik ben al blij met een leuk huisdier ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:36

Biggers schreef:
Oh, ik mag niet eens een pony van m'n ouders, dus zo verwend kan ik niet zijn.
Ik heb geen Wii, playstation, eigen laptop, eigen tv, eigen pony, eigen computer, touch mobiel, I pod en ga zo maar even door. Maar ik ben al blij met een leuk huisdier ;)

Ja daar is ook niks mis mee. Maar ik bedoel, als je zelf nooit op 13 jarige leeftijd de beschikking hebt gehad voor zo een goede pony, instructeur, elke dag les en dat al een paar jaar misschien, hoe kan je dan in hemelsnaam zeggen dat een 13 jarige dat niet kan? En ookal heb je het allemaal wel gehad, maar het gewoon niet kon, dan alsnog kan je het niet zeggen want iedereen is anders en de een heeft nou eenmaal meer talent dan de ander.

En begrijp me niet verkeerd hoor, ik bedoel mijzelf er allemaal niet mee. Maar ik ken toch echt wel een paar meiden van zo jong die het allemaal kunnen (en hebben) :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:29

Ik rijd denk ik tussen B en L niveau in :)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:36

Welk niveau rijd jij? B
Wat kan je paard allemaal? Alles op mennen en voltige na XD
En wat doe je? Dressuur, springen, VD, NH