spiritxxx schreef:Je bent in je poll de z vergeten. En ook pr St. George, intermediaire, enz, alleen denk ik niet dat iemand hier dat rijd
kan het nie meer bewerken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ikima schreef:NicoleHorses schreef:Tjoh, laat dit meisje lekker bokt, ze vind dit leuk om te weten
ik ben met mn pony bijna naar de M1 gereden en ben nu met een nieuw jong paard bezig aan het doorrijdden
Meisje is een jongetje.

Geryon schreef:Wat een gezeik zeg.. Alsof een meisje van 13 dat niet kan.. Gelukkig weet ik wel beter
Ik heb op wedstrijd tot de M1 gereden, maar ik trainde altijd gewoon op Z niveau. Mijn pony kende alle knopjes al behalve passage (hebben we hem een beetje geleerd) en piaffe en de vliegende galopwissels maar die heb ik hem zelf geleerd. En toen was ik 13.. Een vriendin van mij is 13 en start al met een paar pony's Z dressuur en Z springen maargoed. Je moet er maar het geld voor hebben om iedereen te kunnen rijden en een goed paard te kunnen kopen (knopjes of geen knopjes)
Sjors493 schreef:NicoleHorses schreef:Tjoh, laat dit meisje lekker bokt, ze vind dit leuk om te weten
ik ben met mn pony bijna naar de M1 gereden en ben nu met een nieuw jong paard bezig aan het doorrijdden
IK BEN EEN JONGEN!

dus, er is nog een hoop werk aan de winkel, want zowel in de dressuur als vrijheidsdressuur kunnen we nog wel wat hogerop komen
Geryon schreef:Wat een gezeik zeg.. Alsof een meisje van 13 dat niet kan.. Gelukkig weet ik wel beter
Ik heb op wedstrijd tot de M1 gereden, maar ik trainde altijd gewoon op Z niveau. Mijn pony kende alle knopjes al behalve passage (hebben we hem een beetje geleerd) en piaffe en de vliegende galopwissels maar die heb ik hem zelf geleerd. En toen was ik 13.. Een vriendin van mij is 13 en start al met een paar pony's Z dressuur en Z springen maargoed. Je moet er maar het geld voor hebben om iedereen te kunnen rijden en een goed paard te kunnen kopen (knopjes of geen knopjes)
tijd om naar bed te gaan geloof ik
Chaos schreef:Geryon schreef:Wat een gezeik zeg.. Alsof een meisje van 13 dat niet kan.. Gelukkig weet ik wel beter
Hahaha, start eerst maar eens Z, dan blijkt dat een winnende proef rijden nog een lange weg is vanaf wat Z oefeningen kunnen rijden. Passage zal ik nog maar niet over beginnen, leuk dat je een paard fijn kan verzamelen en er misschien 1 pas uit kunt rijden, maar ik snap echt niet dat jonge meisjes durven te zeggen dat ze dergelijke hoge school oefeningen correct kunnen uitvoeren. Maar heb dat nooit begrepen, ook niet toen ik nog 13 was.
Maar ik zeg er gewoon wel bij dat ik train op hoger niveau. (althans, ik heb mijn twee paarden verkocht en er komt nu een nieuwe, dus 'trainde') En je praat echt alsof ik een of andere penny ben die het verschil niet weet tussen passage en verzameld..
Het ligt er maar aan wat je hebt, en wat je ervoor over hebt
Erg jammer, maar dat wilt niet zeggen dat een 13 jarige dat niet kan. Vaak zijn het ook wel van die verwende kinderen met meerdere pony's (of een pony) die alles krijgen van hun ouders. I love it
Biggers schreef:Oh, ik mag niet eens een pony van m'n ouders, dus zo verwend kan ik niet zijn.
Ik heb geen Wii, playstation, eigen laptop, eigen tv, eigen pony, eigen computer, touch mobiel, I pod en ga zo maar even door. Maar ik ben al blij met een leuk huisdier