Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
animals schreef:hey animal ik wil ff zeggen nikita is NOOIT mishandels geweest ik ken haar goed van vroeger en agnes ook maar ik vind het wel raar dat je zegt dat ze heelerg mishandels is geweest ik heb dat nooit met haar meegemaakt!!!maar ze is echt niet mishandeld geweest tenminste niet bij henk! zo is nikita eenmaal er is niet zo veel met haar gedaan daarom dat e zo schrikkerig is!hallo dat mijn paard nikita heeft vroeger verschrikkelijk veel mee gemaakt wij hebben haar net 2 jaar en toen zijn we er achter gekomen dat ze heel erg mishandelt is nu blijkt dus ook als je met de benen bezig gaat dus hoefbekappen dan was het echt tegen stribbelen van angst dat is gewoon zielig nu hebben we veel liefde gegeven en heeft ze wat vertrouwen in ons ze laat meer gebeuren dan dat we verwacht hadden altijd als de hoefsmid kwam was ze als de dood voor mannen en dan weet je vaak waarom ze bang werd als er een man kwam nu als de hoefsmid haar bekapte ging ze de lucht in en probeerde ze de hoefsmid verrot te trappen toen hebben we sedalin gebruikt de hele tube en ze heeft nergens last van je moet natuurlijk wel oppassen hoe ze reageert tot nu toe heeft ze nergens last van...
tip als je weer zo´n päard hebt kun je altijd proberen een doek voor de ogen te spannen...
sterkte