Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mandy_8 schreef:Dat is geen vriendin meer of verzorgster ,want zij maakt gewoon misbruik van de situatie..
MightyJoe schreef:Ik snap dat je aardig wilt blijven omdat het je vriendin is, maar ik zou haar vriendelijk bedanken en vertellen dat ze niet meer hoeft te komen..
Snap wel dat het lastig is, maar ik zou haar toch vriendelijk doch dringend verzoeken weg te gaan. Want zo te horen gaat zij niet verbeteren. Vindt het sowieso al best vreemd dat ze op jouw kosten rijdt, maar áls ze dat doet dan moet ze er ook wat voor terug doen en dat is in dit geval een keer extra komen om te verzorgen en zich aan jouw regels houden.
Als ik het paardje ga verzorgen, zal ik wat minder tijd hebben voor mijn vriendje en hij waardeert dat omdat hij ook wil dat ik iets leuks heb/doe. Maar ik vraag me af wat DOE je het hele weekend ?
SandravdB schreef:Moeilijke is hoe bewijzen dat het aan de zweep en sporen ligt dat hij zo angstig geworden is. De meeste keren heeft ze gereden waar ik bij was, pas toen ik dacht dat ze het alleen kon alleen laten doen en sindsdien is hij zo angstig. Het is maar keer of drie geweest dat ze hem alleen gereden heeft. Als ik vraag waarom ze zo weinig komt is het druk met school of dat ze geen geld heeft voor benzine dus met bus/ ov naar school is dus langer onderweg is en dan geen tijd meer heeft daardoor.
.mandy_8 schreef:Dat is geen vriendin meer of verzorgster ,want zij maakt gewoon misbruik van de situatie..
SandravdB schreef:Ze komt vandaag niet, dus heb gezegd stop er maar mee want is altijd wat, is ze het niet mee eens, haar probleem, nu is ze pissig op me heel fijn.
mandy_8 schreef:Dat is geen vriendin meer of verzorgster ,want zij maakt gewoon misbruik van de situatie..