Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sterrin schreef:Dank je wel, ik heb op papier staan dat ze uit Engeland komt en ik weet ook wel dat handelaren niet altijd even eerlijk zijn, maar deze handelaar, verhandelt alleen maar tinkers en ik kreeg daarbij een video uit Engeland vandaan.
Het klopt dat zij staat geregistreerd als crossbred, maar in feite is een tinker ook een mix van verschillende paardensoorten.
Waar het mij om gaat is de manier hoe het is gegaan, het had ook op een andere manier gekund.
Ik ben heel blij met Sterrin, het is een schat met een eigen wil en veel potentie.
Je bent zo lang met zo'n keuring bezig en ik had haar graag zien lopen, we hadden er nl hard aan gewerkt en als ze daarna hadden gezegd dat ze haar niet geschikt vonden prima, maar niet de hele dag wachten en dan pas horen dat het niet goed is, dat is jammer.
organisator schreef:Wat leuk deze topic
Ik heb eeb merrie jaarling en dat is een kruising.
En wel van een Fries Tinker
Haar opa is Garish van de Vrijdheidshoeve en oma een KWPN Merrie
deze dochter is dus een tinker. Deze hebben ze laten dekken door een fries.
en het resultaat een grijze bijna zwarte tinker
officieel gesproken is het dus een tinker en volgens mensen van het stamboek kan ik haar zelfs nog laten keuren voor het stamboek
grappig
Ze wordt volgens mij dus ook helemaal schimmel
Annick schreef:Hai
Ik vind haar ook mooi, valt me trouwens wel op dat iedereen zegt, wat een mooi paardje, mooi beestje, maar niemand zegt Mooie TINKER.
in ieder geval denk ik dat je er zelf heel gelukkig mee bent en dat is het belangrijkste![]()
maar waarom denk je zelf dat ze afgekeurd is???iemand heeft toch wel wat tegen je gezegd??
en wie waren de keurmeester in Houten?
jeetje wat vraag ik weer veel op de vroege morgen![]()
Annick