Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ArwenLune schreef:Ik moet zeggen dat aardig wat van de dingen die ik hier lees voor mij niet gelden als 'grappige rare gewoonte' maar als onopgevoed/onbeleefd gedrag...
Okkie1 schreef:Zoals?
Citaat:* hij is klaar met drinken, pakt ie de rand vast en gooit ie de hele emmer over mij heen.
* het tussenstukje van m'n bh vastpakken (heb ik hem niet aangeleerd )
* m'n sigaretten in m'n jaszak kapotbijten (zijn ook slecht voor je)
* Eerst even lekker aan je haar eten, elastiekje eruit trekken.
* Poetskist leeggooien.
* Veters doorkauwen.
* Poetskist kapot trappen
* Niet stilstaan bij het aansingelen.
* Als je een buitenrit maakt loopt ze altijd het liefst door de brandnetels of heel dicht langs prikkelstruiken.
* Als hij op de poetsplaats staat en hij krijgt de kans, gooit hij mijn poetskist om. Als hij dan bij het hoofdstel kan komen, pakt hij die in zn mond en gooit het weg. De zadelbok (met zadel) belandt ook op de grond
* Hij gooit altijd alles om
* hij alles doet om mij het poetsen en opzadelen moeilijk te maken: de hele tijd heen en weer lopen, buik opblazen met aansingelen, bit niet aannemen
* Als ik dan wil gaan poetsen pakt hij mijn borstel af, die gooit hij op de grond
* Als ik zijn hoeven ga krabben is het wel zo verleidend om in mijn staart te bijten en dan aan mijn haren te gaan trekken
* En als hij jeuk heeft aan zijn achterste draait hij zich gewoon daarmee naar mij toe *hint* zodat ik bijna omkiep.