Leuke pony en hond trouwens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

smurfje schreef:Hey
wat een leuk filmpje zeg.
leuk hoor.
een tip. probeer volgende keer een dekje op je pony te doen.
Je ziet heel goed op het filmpje dat de hond zijn poten afdrukt op
de rug van je pony. En je zit de reactie van je pony op de nagels.
verder leuk hoor
smurfje schreef:Kijk maar is goed. iedere hond druk op een gegeven hoogte af op iets.
Zodat ze in balans blijven. Of het nou een hek of je pony is. Het gebeurd.
Je pony moet het wel leuk blijven vinden. en als reactie op de hond zelf zou niet zijn
want ze ziet hem aankomen en staart rustig voor zich uit.
of samen zitten, en een pootje geven, paard jambette
Succes verder. lesleygjof schreef:heey
Ik vind het er echt leuk uitzien... Supergaaf. Jammer genoeg is mijn pony te hoog voor mijn sheltie!!!.
Ik wil geen sprelbreker zijn ofzo, maar collie's hebben vaak last van HD, en omdat ze al redelijk op leeftijd, lijkt me het niet zo goed voor je hond om zo veel te springen.
Mss een paar andere kunstjes, zoals er onder door.of samen zitten, en een pootje geven, paard jambette
Succes verder.
lesleygjof schreef:heey
Ik vind het er echt leuk uitzien... Supergaaf. Jammer genoeg is mijn pony te hoog voor mijn sheltie!!!.
Ik wil geen sprelbreker zijn ofzo, maar collie's hebben vaak last van HD, en omdat ze al redelijk op leeftijd, lijkt me het niet zo goed voor je hond om zo veel te springen.
Mss een paar andere kunstjes, zoals er onder door.of samen zitten, en een pootje geven, paard jambette
Succes verder.