Zelf heb ik ook een klein paard, ben zelf ook niet erg groot, maar 5cm goter zou ook best mooi staan!
maar goed, als je maar lol hebt!
Kawa..ik vind 1.65 nog best behoorlijk aan de maat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noureyev schreef:Beste Talida,
Bij Noureyev In The Picture staat een foto van Noureyev waar hij best dik op lijkt.
Tenmisten dat zeiden de andere mensen.
Misschien leuk om even kijken.
Moet zelf ook wel zeggen dat hij idd iets fatsig erop staat.
essie79 schreef:Ik ben 1.65 en mijn vorige paard was 1.75. Dat was aan de grote kant.
Toen ik vorig jaar naar 2,5 jarige paarden ging kijken was dat wel naar paarden met minimale stokmaat van 1.65 en dan een iets compacter type.
Ik rijd dressuur en vind een stokmaat 1.68-1.70 toch wel erg mooi.
runningkawa schreef:Citaat:Vind het gewoon niet leuk dat je daarop al min punten krijg in de dressuur
krijg je ook niet
Alleen kan het voor jezelf lastig zijn doordat je de hulpen niet zo makkelijk kunt geven en op die manier gezien kun je misschien zelf slechter rijden, wat dan wel punten kost.
MyBonfire schreef:Ik heb een pony van 1.51 en ik ben zelf 1.65 ofzo, ik vind het niet erg zolang het maar lekker zit... weetjuh wat ik er niet uit vindt zien? Zo'n klein kind dat maar net met zijn voeten onder de zweetbladen uitkomt... geen gezicht!
Noureyev schreef:Beste Picasso,
Ben het niet helemaal met je eens.
Mijn vriendin heeft een paard van 1,76 meter en als ik daarop rijdt is het geen gezicht.
Buiten dat het geen gezicht is kan ik er niet zo makkelijk mee overweg.
Door zijn grootheid is hij ook nog best lomp en sterk te gelijk.
Geef mij, mijn behaarde ski's maar.