Makkelijk met paarden omgaan....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:16

fsoudan schreef:
Ja ze komen daar voor de lol en om mensen te zieken. Op dit forum praat ik daar niet te veel over omdat er wat mensen van stal hier komen. Maar het is zo dat er al verschillende mensen zijn weggepest. En steeds als er iemand is weggepest, is er een nieuw slachtoffer aan de beurt.

Jesses wat een trieste zooi! Ik denk niet dat ik het op zo'n stal lang uit zou houden Boos!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:42

fsoudan"]
[quote="Vippie"][quote="fsoudan schreef:
Bij mij op stal gebeuren eigenlijk vaak dit soort dingen. Maar dat neemt niet weg dat ik het maar accepteer!! Ik kan ook niet te veel hier op bokt vertellen omdat anders de pleuris uitbreekt op stal. En dat is niet echt fijn, want ze gaan daar namelijk erg ver om iemand te kunnen zieken!!!

Lekkere gezellige sfeer . komt niemand daar voor zn lol?
Lekker op zoek gaan naar wat anders want dit is geen sfeer om gezellig naar je paard te gaan....
[/quote]

Ja ze komen daar voor de lol en om mensen te zieken. Op dit forum praat ik daar niet te veel over omdat er wat mensen van stal hier komen. Maar het is zo dat er al verschillende mensen zijn weggepest. En steeds als er iemand is weggepest, is er een nieuw slachtoffer aan de beurt.
[/quote]

Ja zo'n stal ken ik ook, ben heel blij dat ik de keus heb gemaakt mn eigen weg te zoeken, sta nu werkelijk perfect, heb alles wat ik daar niet had.
Ik ga er echt nooit meer weg.....

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 18:16

Jantien"]
[quote="fsoudan schreef:

Jesses wat een trieste zooi! Ik denk niet dat ik het op zo'n stal lang uit zou houden Boos!
[/quote]

Nee ik heb denk ik ook mn beste tijd wel gehad. Kan het ook niet echt meer naar mn zin hebben.Dus kom ik nu op momenten dat er bijna niemand is. Dan kan ik lekker mn dingetjes doen, en in alle rust. Ik ben gelukkig assertief genoeg, dus mij zullen ze niet snel pesten. Maar er zijn sommige meiden die dat niet zijn en die kunnen het heel moeilijk hebben op die stal.
Ja het is een goedkope stal he...150 euro per maand.