Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vudress schreef:Ben ik de enige die zich afvraagt of hij zonder stok net zo loopt?
Vudress schreef:Ben ik de enige die zich afvraagt of hij zonder stok net zo loopt?
listiglistje schreef:Voice komt er wel samen met EG, al had ik als jong paard ook mijn bedenkingen,
dat achterbeen bleef toen net iets te ver achter de massa naar mijn zin...
Urielle schreef:listiglistje schreef:Voice komt er wel samen met EG, al had ik als jong paard ook mijn bedenkingen,
dat achterbeen bleef toen net iets te ver achter de massa naar mijn zin...
Dat was idd destijds mijn gedachte ook, te weinig achterbeen voor net dat laatste.
Mooi dat Gal het er wel uit weet te krijgen, ik ga zo even het filmpje bekijken van de vorige pagina.
s0173957 schreef:Ik denk trouwens wel dat Voice de GP ruimschoots aankan.
Mosh schreef:Mensen die hier twijfelen aan het achterbeengebruik van Voice.. Ga je eens verdiepen in zijn moederlijn. Deze paarden werden door een bekende fokker weggehaald uit een oude, stinkende boerderij en die paarden waren echt niet in topconditie. Maar waarom dan toch daar een paard kopen? Omdat ze allemaal een kwaliteit hebben waar de hele GP eigenlijk op gebaseerd is. Een super achterbeen en werklust. Gedragenheid krijg je nooit door een achterbeen wat gecreeerd word en werklust kun je al helemaaal niet maken. Daarbij komt ook dat ze allemaal laatbloeiers zijn! Laat uitgegroeid en in het begin is de beweging nog niet bijzonder. So what? Ik heb nog altijd liever een paard dat kwaliteit heeft voor het hogere werk, als een paard dat als 4 jarige de sterren van de hemel loopt in de Pavo cup. En gelukkig denkt Isabel er ook zo over en geeft ze haar paarden de kans om zich te ontwikkelen.
Vudress schreef:Wat is er verder nog aan Grand Prix paarden gekomen uit de stam van Barbria? OO Seven loopt geen GP en de keren dat ik hem heb zien lopen leek het mij geen typisch Grand Prix paard.