Lianne007 schreef: jij zoekt naar een goede oplossing!,je paard wordt hardstikke goed verzorgt,aandacht van 2 personen wat wil hij nog meer :
dankje Lianne, wat aardig van je....jullie allemaal trouwens. Weet je vandaag wilde ik eigenlijk niet rijden maar ben toch gegaan, en het voelde zo relaxed! Ik kan het nu los laten, want ik dacht echt dat ik slecht bezig was!
En over les nemen, ik ga de knoop doorhakken, want ik sta op dat punt ook stil en het is geen lol aan als je paard ook nog eens niet helemaal loopt zoals het hoort...
Ik wil jullie echt bedanken, ik heb er echt wat aan gehad, en ik hoop dat de anderen, bij wie het ook even zwaar is, ook snel beter gaat of een oplossing voor komt, want een paard op de marktplaats zetten doe je niet voor de lol...
Ik zie het als een ongeslaagde missie........en het kàn heel mooi zijn, je heb alleen de tijd en het geduld ervoor nodig...en natuurlijk de nodige zin....
tuurlijk ben ik er nog lang niet.............................maar het voelt stukken beter!