Ja, ga ik doen Ik heb zelf geen paard, maar help op een trainingsstal, dus er zijn in ieder geval paarden genoeg . Er staat momenteel zoveel wind, dat we hem nog even niet opblazen, dus nog even geduld
Ellen1987
Geplaatst: 07-02-11 20:11
Absoluut aan te raden
yfande
Geplaatst: 07-02-11 20:14
Zou het beslist niet met een skippybal proberen, vraag Anya (is haar boktnaam) eens waar zij de bal gekocht heeft.
NN44
Geplaatst: 07-02-11 20:15
Ik wilde ook een skippybal voor ze kopen! Maar wist inderdaad niet of dat wel veilig was. Wil hem daar gewoon in de wei laten liggen. Dus denk dat ik er een met 2 "horens" koop in plaats van met zo'n handvat! Ben benieuwd wat ze er van vinden.
Michellette
Geplaatst: 07-02-11 20:16
Inderdaad een gymbal van Aldi, Trekpleister of Kruidvat, voor minder dan tien euro: goed hard opblazen met de bijgeleverde pomp en klaar.
Die van mij overleefde mijn enthousiaste veulen niet..Gandhi vond het zo geweldig dat hij dat ding niet meer met rust liet, totdat hij gewoon uit elkaar spatte..overal plastic... Maar goed dat ik erbij was..nu durf ik geen skippybal meer onbemand bij de paardjes te laten liggen.
ik heb mmmmm.... ik denk 2 weken gelden bij de Aldi (supermarkt) 2 van die grote ballen gekocht... ik weet niet of ze ze nog hebben..... koste rond de 8 euro......
oke ik denk dat ik een grote bal ga kopen bij de aldi ofzo!
en anders een skippybal, ik kijk wel wat ze er van vindt. als ze het leuk vindt maak ik er een leuke foto van !!!
Elinexx
Geplaatst: 07-02-11 22:51
een paard kan vast blijven zitten in het handvat Dus zonder toezicht is het niet zo veilig, met toezicht is er geen probleem
Odeale
Geplaatst: 08-02-11 09:10
Heb ik ook voor onze paarden. De twee volwassen paarden vinden er niets aan. Onze 3-jarige vindt het geweldig. Heb ook een fitness bal gehad, was zo kapot. En juist de hengsels aan een skippy bal vindt hij leuk. Maar dan wel dicht binden of met twee spenen nemen.
Officiele paardenball is erg duur volgens mij en dat zijn van die kleintjes.
Kelly_Taco
Geplaatst: 08-02-11 09:18
Ik heb wel een echte paardenbal. En maar goed ook..
nee ik denk niet dat mijn bal dit overleeft daarom heb ik er 1 reserve gekocht ik hebt ook van die hoezen voor om de bal gezien .... (paardnatuurlijk) maar ik vond ze zo prijzig...... overigens doen mijn paarden niks met de bal.... die zijn er bang voor hahahah........
Mijn paard is er een keer op gaan liggen. Natuurlijk wel geschrokken, sindsdien speelt ze er met beleid mee. Heb nog geen nieuwe hoeven kopen...
Chrystall
Geplaatst: 08-02-11 10:27
Volgens mij heb je ook van die ballen die speciaal geschikt zijn voor paarden. Die zijn iets zachter. Ik vind het ook een beetje eng. Maar ik heb laatst een paard met zo'n wat zachtere bal zien spelen en zo'n bal geeft goed mee. Ze zijn ook redelijk groot.