Dat heb ik weer, met dit weer in het gips.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:32

Jij hebt wel een lekker pech jaar zeg, veel beterschap hoor.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:04

Ik kom net uit het ziekenhuis, had zo vreselijk veel pijn.
Ik had gebeld en ik moest komen. Het gips moest eraf en mijn hand had alle kleuren van de regenboog. Ik heb nieuw gips gekregen en nu gaat het beter.
Ik kreeg alleen te horen dat het ipv 2 weken wel 3 tot 6 weken kon duren, nou lekker precies in de verhuis, daar ben ik weer mooi klaar mee !

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:10

kojack schreef:
Ik kom net uit het ziekenhuis, had zo vreselijk veel pijn.
Ik had gebeld en ik moest komen. Het gips moest eraf en mijn hand had alle kleuren van de regenboog. Ik heb nieuw gips gekregen en nu gaat het beter.

Oh ooh, hadden ze het te strak gedaan of was je hand abnormaal gaan zwellen door het warme weer? Het gaat ook nooit eens goed he? Ach gut

Citaat:
Ik kreeg alleen te horen dat het ipv 2 weken wel 3 tot 6 weken kon duren, nou lekker precies in de verhuis, daar ben ik weer mooi klaar mee !

Wees blij! Tong uitsteken Dan hoef je tenminste niet te helpen sjouwen Schijnheilig Kan je rustig allerlei aanwijzingen geven:"Nee Niels, die kast staat toch echt beter tegen de andere muur" (en dat na 'm al 3 keer verplaatst te hebben ~~}> )

Nee, echt blij is het allemaal niet. Heel veel beterschap (ik hoop dat het 3 weken duurt ipv 6 Vriendjes zijn? )

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:20

Het heeft ook wel voordelen hoor Schijnheilig . Maar ik kan er niet tegen dat ik dingen niet kan doen. Niels heeft me net op de stoel gezet, mag er niet af komen want hij is bang dat ik weer val ofzo.
Nou daar zit ik dan in mijn pyama, verveel me maar kan geen kant op Boos!

Plop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 08:28

Ilindra schreef:
We kunnen wel een pool opzetten welke bokker zich als eerste gaat blesseren Haha!

ik ben voorstander van een pol " wie blesseert zich niet?" . Dan zullen er wel minder kandidaten zijn

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:34

Ik stop tijdelijk maar even met bokken denk ik. Ben af en toe al zo'n kluns, ga de goden niet verzoeken... (gooit een snuf zout over de schouder en doet een wens bij iedere vallende ster) Knipoog
Volgens mij is Sarabande begonnen met haar enkel?? of waren er nog meer voor haar?? Ach gut
Alle "kneusjes" beterschap toegewenst Blauw oog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:06

Ilindra schreef:
Dat is idd erg vervelend met dit weer.
We kunnen wel een pool opzetten welke bokker zich als eerste gaat blesseren Haha!

jaaah wie neemt het initiatief ? Haha! Tong uitsteken *sneakt gauw weg*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:12

Beterschap! Lijkt me echt erg met dit weer, gips is ook nog heel warm en dan ga je eronder zweten en dat kun je dan niet weg halen. Ook kun je dan moeilijker douchen (gips mag toch neit nat?)
Vind het heel zielig voor je!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 23:00

Het gips mag niet nat nee. Ik heb zo'n jeuk Huilen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 23:15

Maar nog steeds: hoe krijg je het voor elkaar om twee keer te vallen in de douche? Ik bedoel, dat is toch op zich al een hele prestatie maar wel pijnlijk lijkt me Blauw oog
In ieder geval heel veel beterschap en dat verhuizen is wel balen maar een beetje aanwijzingen geven is wel weer leuk! Schijnheilig

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 23:18

Pauline schreef:
Maar nog steeds: hoe krijg je het voor elkaar om twee keer te vallen in de douche? Ik bedoel, dat is toch op zich al een hele prestatie maar wel pijnlijk lijkt me Blauw oog
In ieder geval heel veel beterschap en dat verhuizen is wel balen maar een beetje aanwijzingen geven is wel weer leuk! Schijnheilig

IK knalde met mijn kop tegen de muur en viel, ik stond toen op en werd zo duizelig dat ik weer viel.

Aanwijzingen geven ben ik erg goed in geworden Schijnheilig