Aangereden door auto

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 14:31

ja, daar leek het wel op... Verward Net of hij blind was of iets dergelijks!! Maarja, het is voor ons iig goed afgelopen en daar ben ik blij mee *LOL*

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:37

Jammer dat je hier geen getuigen van had en een kenteken. dit is doorrijden na een aanrijding en toch echt strafbaar! En hij is aansprakelijk, aangezien jij een zwakkere verkeersdeelnemer bent toch minstens voor 50% ookal zou je voor zijn neus voor de auto springen.
Fietsers van links, zonder licht (in het donker dus Knipoog ) die voor je neus de weg oprijden zijn ook nog beschermd en de automobilist wordt dan ook nog aansprakelijk gesteld...

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:47

YvonneAa schreef:
Ja, hij reed door Verward Je zou toch verwachten dat hij idd zelf zou kijken naar schade bij zijn auto, maar nee hoor Scheve mond

Die klootzak wist natuurlijk dat hij goed fout zat, daarom is ie doorgereden !!

pollyfunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:54

Whaah wat erg! Een vriendin van mij heb het ook gehad en die moest de schade van de auto van die vent ook nog betalen! Ze reed ook langs het voetbalveld maar er werd net een bal tegen het hek getrapt dus haar haffie schrikt en springt achteruit! Staat ineens die auto die nog aan de andeer kant van de weg reed tegen haar haf geparkeerd! Ze heeft met haar domme kop de politie niet gebelt en nu heeft zu dus de schade van die man betaald! Het zooontje van die man klimt nog uit de auto en zegt zie je nou wel pap dat je hier geen 100 mag! Grote remsporen enzo belt ze de politie niet! DOM DOM DOM! nu heeft ze dus 2000euro aan die vent betaald

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 19:33

OHww, dat is idd erg dom Scheve mond !! Maar het zou idd ook kunnen dat hij doorreed, omdat hij wist dat hij fout zat...

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:48

Wat er toch ook voor een mensen rondlopen zeg!! Niet normaal! Ik kan hier zo boos om worden! Echt een ontzettend geluk dat je paardje er niks lichamelijks aan overgehouden heeft. Ik vraag me alleen af: Heeft ze er geestelijk niks aan overgehouden? Ik kan me nl voorstellen dat ze nu een angst voor auto's heeft ontwikkeld. Ik hoop niet dat ik je hiermee bang maak.
Is die man niet meer te achterhalen ?(nee tuurlijk niet, dat zou al te mooi zijn)
Want reken maar dat ie fout zit...degene die bovenop een andere auto knalt zit altijd fout! Dus dat lijkt me bij een paard ook!
Gadver wat lopen er ook misselijke mensen rond!!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 19:50

Ja, ze vind auto's wel iets enger... Daar ben ik al achter gekomen. Maar dat is wel op te lossen, hoop ik Verward Maar dan nog..

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:51

Wat een ontiegelijke eikel! een paard aanrijden en gewoon niet even stoppen!
Ik had een steen van de grond geraapt en hem dat achterna gegooid Scheve mond

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:53

Ja Larissa die neiging zou ik idd ook krijgen...maar dan heb je dadelijk kans dat JIJ een proces aan je broek hebt....ach de wetgeving zit soms zo stom in elkaar.
YvonneAa ik hoop dat alles goed komt met je paardje! Maar dat zal je vast wel lukken!

Alicia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:01

Wat een L*L!!! Is hij wel goed wijs. Het is wat iemand al zei het is jammer dat je het kenteken niet hebt. Dan had ik hem als ik jou was zeker aangegeven. Nou Gelukkig hebben jullie niets opgelopen. Veel succes er verder mee.
OK dan!
-xxxx-

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:20

Onlangs had ik die met een mountain biker die de bocht om kwam in het bos (ikzelf was in stap) alsof ie in de Tour de France zat, knalde tegen mijn paard op, ik lag eraf, dat ging zo snel dat ik niet eens meer weet precies hoe, ik had de teugels nog met mijn (zwakkere) linkerhand vast, maar vanuit liggende positie kon ik mijn paard van 1.78cm niet houden en moest ik na een paar meter loslaten. Paard is naar huis gestormd ! gelukkig woon ik aan de rand vh bos, maar er wonen aan de rand nog wel mensen en die kunnen wel eens met de auto zijn. Ik heb heel veel geluk gehad (dan bedoel ik dus dat mijn paard niets is overkomen)

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 20:25

Ja, dan had jij net zo veel geluk als ik!!
Jaaaa, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Lachen

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:19

Hoi,

Nou, ik heb dus bijna hetzelfde gehad....reed ook op een klein landweggetje. Aan de andere kant van de weg waren ze aan het sproeien en als Mazzel iets eng vindt, zijn het sproeiers!! Dus ik ging al aan de andere kant rijden. Hij liep een beetje te wiebelen en opeens komt er een auto van achteren. Hij draait zich om en komt met z'n achterhand tegen de zijkant van de auto aan. Twee deuken in de auto (ja wat wil je met een suzuki alto..) Er zat het een bil afdruk van een dikke haflinger in. Die man helemaal overstuur over z'n auto...Wat is nou belangrijker, een paard toch zeker?? Heb al mijn gegevens gegeven en zei dat de verzekering het wel afronden. Maar heb tot op heden nog niks van de man gehoord!! En Mazzel? Die naam heeft hij niet voor niks....hij had een open wond, die al snel genezen was en hij liep niet kreupel. Veel Mazzel gehad dus...

Sorry dat ik zoveel heb geschreven heb in je topic...

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 00:17

wat een *piep* !!! Echt belachelijk! Dat er zulke mensen bestaan! Die moeten zelf eens tegen hun kont worden aangereden Lips are sealed Gelukkig zijn jij en je paardje er goed vanaf gekomen!

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:46

naarjah wat een *******!!!!!! idd net alsof die je neit ziet ( terwijl die je wel ziet ) !!!!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:57

Wat zei Lovely laast zo mooi in een ander topic :"Het bewijst maar weer dat eikels niet allen in bomen hangen" Boos! en daar heeft ze helemaal gelijk in !!
Ik had laast net zo´n geintje als jij en ben ook bijna geexplodeerd Stoom uit je oren !!
Bij ons is het ook goed afgelopen (paard miste alleen een paar haren bovenop d´r staart, maar gelukkig heeft ze er genoeg Knipoog !!) en doordat ze al wat ouder en ervarener is, was ze niet eens waanzinnig onder de indruk, zodat ze gewoon zonder paniek weer naar buiten gaat ! Sterkte jullie 2 Ach gut !!

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 11:43

Nou, gelijk dat jou en je paard niks is overkomen! Ik denk dat die man gewoon niet van paarden houdt! xxxx jaydee Pling

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 12:31

pfff.....wat een aso! Boos!
gaat het weer een beetje met jou en je paard?
hier kan ik me echt zoooo kwaad om maken...wat een *piep*

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 12:34

Je had het kenteken moeten onthouden, want doorrijden na een aanrijding is zeeeeeeeeeer strafbaar!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 19:19

Ja, maar onthoud maar eens een nummerbord als diegene snel langs rijdt (je hebt dus einig tyijd om te kijken) en je op dat moment een wild paard onder je hebt zitten Verward!! Maar ik dacht er dus niet aan, maar achteraf zou het idd erg handig zijn geweest, maarja...

Artemiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:30

Zulke mensen snap je toch niet Verward

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:47

Het moet gotverdorie toch niet gekker worden tegenwoordig!!! Boos! Boos!
Waar haalt zo'n idioot het gore lef vandaan tegen je paard aan te rijden?
Ik had helemaal door het lint gegaan geloof ik, en direct de politie gebeld.
Echt heel erg, arm paard! Ach gut