CoriienRN schreef:Ik heb ook dromen en een toekomst.. maar dan moet ik eerst de loterij winnen.. of met een rijke Sjeik trouwen
das best sneu, hoop dat je dromen gewoon ook gaan uitkomen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
TurdusMerula schreef:Ik denk dat een heleboel Bokkers toen ze nog jonger waren hebben bedacht hoe hun eigen stal er later uit zou komen te zien.
Zorro89 schreef:Je zegt eventueel een bak, maar dat lijkt me geen overbodige luxe![]()
Ik zou in ieder geval stallen maken waarbij de paarden met hun hoofd naar buiten kunnen.. of een overdekte schuur, maar dat de paarden 24 u per dag frisse lucht krijgen (het mooiste is als ze overdag buiten staan, dus voldoende ruimte voor weilanden!)
Kuggur schreef:Hm, rijke bouwvakker die vader van jou...
Hyposjuhhh schreef:Ik zou ook op stallen gaan kijken, wat spreekt je aan, wat vind je niks. Je kunt leuke ideeën maken, maar je kunt beter in de praktijk leren wat handig is
Je meot ook goed nadenken wat je precies wilt, 6 tot 30 stallen loopt nogal uiteen.
Mindim schreef:Kuggur schreef:Hm, rijke bouwvakker die vader van jou...
Rare opmerking, hoor. Veel bouwvakkers hier hebben een koppel paarden bij huis, ik ken er tenminste wel een paar.
Mijn zwager is lasser en woont ook in een 'landleven' boerderij met dik 2 ha land.
Om allerlei redenen kan een bouwvakker soms luxer wonen dan iemand boven modaal.
Mindim schreef:Kuggur schreef:Hm, rijke bouwvakker die vader van jou...
Rare opmerking, hoor. Veel bouwvakkers hier hebben een koppel paarden bij huis, ik ken er tenminste wel een paar.
Mijn zwager is lasser en woont ook in een 'landleven' boerderij met dik 2 ha land.
Om allerlei redenen kan een bouwvakker soms luxer wonen dan iemand boven modaal.