De foto van hengst Special D (Metall x Zandigo x Ufarno)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 15:39

Telstar2000 schreef:
Even offtopic... Ik had in die tijd ook les van Nathalie, ik heb je daar ook meerdere malen gezien.

Dat kan wel..nathalie heeft veel klant..die klanten komt naar Nathalie stal en de lessen gaf.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:22

Waarom is het elke keer weer dezelfde?
Als er een dove/slechthorende bokker, die moeite heeft met Nederlands, op bokt komt en er meteen 'rellen' onstaan..
De desbetreffende bokker afkraken op elke foutje die jullie kunnen vinden? (op paar bokkers na)

smeetjoew

Re: De foto van hengst Special D (Metall x Zandigo x Ufarno)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:27

Niet iedereen kijkt in het profiel alvorens de OP te lezen hoor... Het is ook vaak zo dat mensen niet de moeite nemen om een prettig leesbaar verhaal te plaatsen. Vandaar de reacties. En "rellen" vind ik wel erg overdreven.

Als de TS het in de openingspost vermeld en/of in haar onderschrift, zal niemand er meer over vallen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:28

MoonChloe schreef:
Als er een dove/slechthorende bokker, die moeite heeft met Nederlands, op bokt komt en er meteen 'rellen' onstaan..
De desbetreffende bokker afkraken op elke foutje die jullie kunnen vinden? (op paar bokkers na)

_/-\o_

TS krijgt dan een snauw van een bokker en die bokker gaat zelf offtopic! :roll:

Ik vind het ook een prachtige hengst TS! :j

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:31

smeetjoew schreef:
Niet iedereen kijkt in het profiel alvorens de OP te lezen hoor... Het is ook vaak zo dat mensen niet de moeite nemen om een prettig leesbaar verhaal te plaatsen. Vandaar de reacties. En "rellen" vind ik wel erg overdreven.

Als de TS het in de openingspost vermeld en/of in haar onderschrift, zal niemand er meer over vallen.

O nee??

Ik heb een bokker meegemaakt waar iedereen elke keer opnieuw over haar taalgebruik viel, ook al stond er heel duidelijk: 'ik ben doof' in haar onderschrift.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:32

Tjah, da's dan schijnbaar een ingewikkeld figuur, maar dan moet je niet iedereen over een kam scheren.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:34

Mooie hengst TS! :wow:
Waar heb je deze geweldige foto's gevonden? Vooral foto 1 vind ik mooi!

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 16:42

smeetjoew schreef:

Ik heb onderschrift opgeschrijven dat ik doof bent.. en betere uitleggen.
En kun jullie niet meer vragen alweer taal probleem.. nu weet dat ik ben doof en rekening mee houden vandaar steunt onderschrift erbij.. dan snap jullie wel.

Tjaa Sandro Hit is echt mooi in paddock lopen.. dan in dressuur lopen.

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 16:43

Sabin_e schreef:
Mooie hengst TS! :wow:
Waar heb je deze geweldige foto's gevonden? Vooral foto 1 vind ik mooi!

Via kennis van Hyves van me..op het internet

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:45

Mooie hengst!
Ts, is dat bij Carola?

Nathalie staat nu in Rhenoy :)
Das bij mij om de hoek!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:55

Allereerst TS heel moedig dat je gewoon gezellig mee blijft kletsen hier! En je er niets van aantrekt als mensen negatief zijn, super.
Het is ook wel logisch dat bokt nog niet helemaal duidelijk voor je is, maar dat je het leuk vind om een beetje te kletsen.

Verder zijn het idd erg gave foto's. Is het ook je favoriete hengst, special D?

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 17:00

mirandah schreef:
Mooie hengst!
Ts, is dat bij Carola?

Das bij mij om de hoek!

Nee deze hengst staat niet bij Carola de Kreij... Maar de eigenaar de kreij...Moeder Ushi is een dochter van Sandro Hit. ;)

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 17:05

Cyruss_ schreef:
Allereerst TS heel moedig dat je gewoon gezellig mee blijft kletsen hier! En je er niets van aantrekt als mensen negatief zijn, super.
Het is ook wel logisch dat bokt nog niet helemaal duidelijk voor je is, maar dat je het leuk vind om een beetje te kletsen.

Verder zijn het idd erg gave foto's. Is het ook je favoriete hengst, special D?

Mijn favoriete hengst is Nimmerdor.. Tja hij is er niet.. en de zoon van mijn Paard Leonardo ( nimmerdor X uppercut X Amor). Hij was internationale springpaard.

Ik zag hem net Hengst Special D is schitterende loslopen en pittige hengst...op het foto's.. WAUW! Dat zie jullie niet vaak.. alleen de ruiter erop hengst dressuur rijden... dat zie je wel echt groot verschil..

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:11

Dat is zeker een groot verschil. Eigenlijk zou ik wel willen dat er wat meer van dit soort foto's gemaakt word van bekende hengsten. Het is toch altijd anders dan onder het zadel. Daarbij word het gelijk spectaculairder en dus mooier. Ik weet wel dat Sjoert zulke foto's heeft gemaakt van wat hengsten van Team Nijhof. Die zijn zo mooi geworden!

Nimmerdor! Ja mooie hengst. :) Gaaf, dat je er een afstammeling van hebt. Zag je foto op je profiel, ik neem aan dat jij er op zit ;)

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:13

arianna schreef:
mirandah schreef:
Mooie hengst!
Ts, is dat bij Carola?

Das bij mij om de hoek!

Nee deze hengst staat niet bij Carola de Kreij... Maar de eigenaar de kreij...Moeder Ushi is een dochter van Sandro Hit. ;)

Dat bedoelde ik ook :).
Sorry vroeg het een beetje warrig!

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 17:15

Cyruss_ schreef:
Dat is zeker een groot verschil. Eigenlijk zou ik wel willen dat er wat meer van dit soort foto's gemaakt word van bekende hengsten. Het is toch altijd anders dan onder het zadel. Daarbij word het gelijk spectaculairder en dus mooier. Ik weet wel dat Sjoert zulke foto's heeft gemaakt van wat hengsten van Team Nijhof. Die zijn zo mooi geworden!

Nimmerdor! Ja mooie hengst. :) Gaaf, dat je er een afstammeling van hebt. Zag je foto op je profiel, ik neem aan dat jij er op zit ;)

Ja klopt deze foto op mijn profiel en dat ben ik!
Gemaakt door mijn nichtje.. In gorinchem westrijd.. was 2x 1 plaats klasse L2 gehaald..en zo blij dat ik klaar met Klasse L2

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:11

Haha dan ben je vast verdient naar de M1 gegaan. Lekker hoor 2x een eerste plaats!
Ging het in de M ook zo fijn?

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 18:27

Cyruss_ schreef:
Haha dan ben je vast verdient naar de M1 gegaan. Lekker hoor 2x een eerste plaats!
Ging het in de M ook zo fijn?

Nee, helaas geen M geworden... Mijn paard leonardo heeft wel klasse M training geweest, zo super goed! opeens dat hij liep niet lekker... Bij dierenarts Visdonk in Roosendaal.. Hij heeft flinke artrose... moest in te laten slapen. Sinds 5 jaar geleden. Hij was echt super lief paard en leuk karakter.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 01:34

Zoo dat is lang geleden dat ik die foto's gezien heb! Het zijn inderdaad foto's die ik geschoten heb. Zou je aan kunnen geven waar je deze foto's bent tegen gekomen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 01:39

Gave plaatjes Sjoert, jammer dat je copyright verdwenen is.

Ik vind het ook een onwijs gave hengst.
En TS, wij (of in ieder geval ik) begrijpen het wel dat je doof bent. Het leest wat minder makkelijk, maar het is niet onbegrijpelijk.

@MoonChloe: ik weet op welke Bokker je doelt, dat was ook echt niet fijn toen.

Voor de mensen die niet weten wat er nou precies anders is aan de doventaal en beweren dat doven 'heus wel werkwoordsvormen correct kunnen spellen' is er op internet genoeg over te vinden.

orlando_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 01:45

echt een pracht hengst en zeker wel gave foto's

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:17

F-AM --> PP

Telstar2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:14

MamboBeach schreef:
MoonChloe schreef:

_/-\o_

TS krijgt dan een snauw van een bokker en die bokker gaat zelf offtopic! :roll:

Ik vind het ook een prachtige hengst TS! :j

Ik neem aan dat je daar mij mee bedoeld gezien het feit dat ik de enige ben die 'offtopic' is gegaan.
Ik ben bang dat je even goed moet lezen. Ik corrigeer namelijk de woorden van Kabouterdans..
Ik heb geen verkeerd woord richting TS gezegd, in tegenstelling tot een aantal anderen. Sterker nog, ze reageerde op mij dat ik gelijk had.. Ik zal nooit iemand om zijn/haar taalgebruik veroordelen, wie weet wat daarachter zit, nu doofheid, maar wat te denken van bv ernstige dyslexie? Die mensen hebben evengoed als wij het recht om op een forum te mogen 'spreken'.
Zo zal ik slecht lezen ook niet veroordelen, wie weet wat daar achter schuilt..

Vrede op aarde jongens!

loveFlicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:16

wat en mooie hengst!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :+: :+: :+: :+:

Horsezzzgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:23

Special D is de vader van mijn paard en mijn paard heeft precies zij bouw, aftekeningen en kleur. mooi paardjeee