Telstar2000 schreef:Even offtopic... Ik had in die tijd ook les van Nathalie, ik heb je daar ook meerdere malen gezien.
Dat kan wel..nathalie heeft veel klant..die klanten komt naar Nathalie stal en de lessen gaf.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MoonChloe schreef:Waarom is het elke keer weer dezelfde?
Als er een dove/slechthorende bokker, die moeite heeft met Nederlands, op bokt komt en er meteen 'rellen' onstaan..
De desbetreffende bokker afkraken op elke foutje die jullie kunnen vinden? (op paar bokkers na)
smeetjoew schreef:Niet iedereen kijkt in het profiel alvorens de OP te lezen hoor... Het is ook vaak zo dat mensen niet de moeite nemen om een prettig leesbaar verhaal te plaatsen. Vandaar de reacties. En "rellen" vind ik wel erg overdreven.
Als de TS het in de openingspost vermeld en/of in haar onderschrift, zal niemand er meer over vallen.
smeetjoew schreef:Niet iedereen kijkt in het profiel alvorens de OP te lezen hoor... Het is ook vaak zo dat mensen niet de moeite nemen om een prettig leesbaar verhaal te plaatsen. Vandaar de reacties. En "rellen" vind ik wel erg overdreven.
Als de TS het in de openingspost vermeld en/of in haar onderschrift, zal niemand er meer over vallen.
Cyruss_ schreef:Allereerst TS heel moedig dat je gewoon gezellig mee blijft kletsen hier! En je er niets van aantrekt als mensen negatief zijn, super.
Het is ook wel logisch dat bokt nog niet helemaal duidelijk voor je is, maar dat je het leuk vind om een beetje te kletsen.
Verder zijn het idd erg gave foto's. Is het ook je favoriete hengst, special D?
Cyruss_ schreef:Dat is zeker een groot verschil. Eigenlijk zou ik wel willen dat er wat meer van dit soort foto's gemaakt word van bekende hengsten. Het is toch altijd anders dan onder het zadel. Daarbij word het gelijk spectaculairder en dus mooier. Ik weet wel dat Sjoert zulke foto's heeft gemaakt van wat hengsten van Team Nijhof. Die zijn zo mooi geworden!
Nimmerdor! Ja mooie hengst.Gaaf, dat je er een afstammeling van hebt. Zag je foto op je profiel, ik neem aan dat jij er op zit
Cyruss_ schreef:Haha dan ben je vast verdient naar de M1 gegaan. Lekker hoor 2x een eerste plaats!
Ging het in de M ook zo fijn?
MamboBeach schreef:MoonChloe schreef:Waarom is het elke keer weer dezelfde?
Als er een dove/slechthorende bokker, die moeite heeft met Nederlands, op bokt komt en er meteen 'rellen' onstaan..
De desbetreffende bokker afkraken op elke foutje die jullie kunnen vinden? (op paar bokkers na)
![]()
TS krijgt dan een snauw van een bokker en die bokker gaat zelf offtopic!![]()
Ik vind het ook een prachtige hengst TS!