Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lauren1997 schreef:@ Roxylovee:
Was het Fjordenpaard niet erg massaal, zeg maar?
Van heeel veel deelnemers, weinig persoonlijke benadering en aanwijzingen tijdens les ofzo?
Of viel dat heel erg mee?
@ blizzart:
De Eekwal heb ik net gemaild. Lijkt me een leuk kamp.
xCathy schreef:Manege van Loon, geen mega grote groepen. Gezellige slaapkamers met stapelbedden. Onwijs leuke pony's met allemaal leuke verschillende karakters, zit voor iedereen wel een leuke bij. Je gaat elke dag lekker naar buiten en je krijgt les. Ik ga dr al een aantal jaar met heel veel plezier heen!
Miss_Malfoy schreef:xCathy schreef:Manege van Loon, geen mega grote groepen. Gezellige slaapkamers met stapelbedden. Onwijs leuke pony's met allemaal leuke verschillende karakters, zit voor iedereen wel een leuke bij. Je gaat elke dag lekker naar buiten en je krijgt les. Ik ga dr al een aantal jaar met heel veel plezier heen!
Snap niet dat daar nog mensen heen gaan. Hoe kun je nu met plezier op een paard met drukplekken en andere ellende rijden???
Zijn er dan echt mensen die geloven dat die strozakken goed zijn?

UMayDream schreef:Een hoop eisenErve Meenderinkboer
http://www.ervemeenderinkboer.nl Is echt een superleuk kamp, in de zomer zijn er meestal wel 40 mensen, maar in bijv. het voorjaar/herfst/mei vakanties is het altijd rustiger
![]()
En superbegeleiding

Op stal slaap je met je groep verdeeld over twee kamers, tijdens de trektocht met z'n allen. En wat betreft die verhalen over de begeleiding, ik heb ze ook wel eens gelezen. Echter niet recent, die verhalen zijn járen oud en veel ervan lijkt me flink overdreven. Ik zou me daar in ieder geval een stuk minder druk om maken, Bokt staat vol van de positieve verhalen. 

Dieu schreef:Om nog even in te gaan op Stal 't Reelaer...
Trektochten zijn vanaf 14 t/m 18 jaar, en vanaf dinsdag ben je al iedere dag buiten. Woensdag t/m vrijdag ga je op trektocht, met als hoogtepunt de donderdag waarop je zo 6 à 7 uur onderweg bent. Daarnaast zijn de paardenactiviteiten er vooral op gericht om je als paard/ruitercombinatie voor te bereiden op de trektocht, denk daarbij aan politietraining om de reactie van je paard te kunnen bekijken en een cross over natuurlijke hindernissen omdat er wel verwacht wordt dat je stevig zit en je paard onder controle hebt.
Wat betreft je andere kleine puntjes: je rijdt door bos en over de heide, maar de knalpaden op de route zijn langer en vrijer dan je je aan het strand kan permitteren. Zoek bijvoorbeeld eens op 'reelaer holterweg' op youtube. Ga natuurlijk niet alles verklappen dat er onderweg gebeurt... Zwemmen kan, mits je paard niet te groot is, haha! In onze crossweides, waar je op maandag en dinsdag in rijdt, hebben we twee waterbakken om doorheen te racen.
Trektochtgroepen bestaan uit maximaal 13 jongeren, tijdens de hele week is er nog een andere trektochtgroep en een ponykamp. Omdat je drie dagen weg bent heb je daar minder mee te maken.Op stal slaap je met je groep verdeeld over twee kamers, tijdens de trektocht met z'n allen. En wat betreft die verhalen over de begeleiding, ik heb ze ook wel eens gelezen. Echter niet recent, die verhalen zijn járen oud en veel ervan lijkt me flink overdreven. Ik zou me daar in ieder geval een stuk minder druk om maken, Bokt staat vol van de positieve verhalen.
Succes met kiezen!

Boykalove schreef:Eeh, Pony kamp ameland!
Je bent er met een kleine groep, op niveau verdeeld en op leeftijd,
Je rijd elke dag buitenritten en nog een dressuur of springles.
Je slaapt met zn allen op 1 kamer ( ong 6 tot 12 mensen)
en je eet gezellig elke dag met zn allen enzo.
Ik had het heel erg naar mn zin!