wat beter in haar velletje zit en weer graag dr stalletje uit
wil
alles op zn tijd, wil wel wedstrijden starten maarheb er geen haast mee. Als t paardje er klaar voor is komt
het vast wel goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alles op zn tijd, wil wel wedstrijden starten maar
Hij is mijn vaste DA, en heeft mijn pony ook geholpen met zijn gebit. Pony reed ik sowieso al tijden bitloos, maar wilde wel eens weten waarom hij het bit niet accepteerde. Oorzaak was dus een erg kleine mond (enige bit dat ik heb dat er in past is een 10.5 onderleg trens, het is een grote E pony) en daarbij ook een hangend rooster, er was dus heel weinig plaats voor een bit. Verklaarde een hoop
Jan en Hans zijn allebei super dierenartsen,
Hoop dat ze nu wat sneller aan gaat komen, kan ze een lekker speklaagje

Fijn dat je het probleem hebt gevonden...
Ook haar
(ik vind een paard niet zo snel lastig)
svdijk86 schreef:Snap zowiezo niet wat een jonge meid met een 2 jarig paard moet....

liljebo schreef:s_en_z schreef:Snap zowiezo niet wat een jonge meid met een 2 jarig paard moet....
nja.... het is geen kind of puber meer. Jong voor mij is dat wrs niet voor jou... denk dat ze ergens in de twintig is.
trouwens... wel netjes van de handelsstal dat ze de onkosten van de tandarts betalen. Kan niet anders zeggen..
(ben zelf net 24 geworden)