Op vakantie geweest en weet je wie ik gezien heb??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:03

Georgette schreef:
Maar obelix, Barbria staat dus niet bij jouw stalhouder op stal.... Of begrijp ik het verkeerd??

Nee staat niet bij mijn stalhouder op stal.
Wij hebben alleen Vobria en Ilbria staan.. Haha!

Dus zodoende..
Maar goed.. Junta nu heb je dus niet de fokker gezien wat heb je nu wel gezien dan?? Of lees ik daar nu over heen ofzo?? Blond Verward

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:17

Bij de manege bij ons in het dorp waar ik altijd reed staat Gabria. Een zus van Barbria.
Heb er vaak op gereden in de manege lessen, fijn paard, maar heeft wel een hertehals.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:03

obelix schreef:
Maar goed.. Junta nu heb je dus niet de fokker gezien wat heb je nu wel gezien dan?? Of lees ik daar nu over heen ofzo?? Blond Verward

Ja daar lees je wel degelijk overheen. Ze is bij de eigenaresse op bezoek geweest.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:08

Staat Barbria bij de fokker?? Ik was nog niet zo lang geleden bij bartels en daar vertelde ze mij dat Barbria nu gereden werd door de dochter van de poestvrouw en dat ze als een speer ging. (ook wel grappig een grand prix paard in de B ) Haha!:D maar dat ie daar in de buurt dus op stal stond. Ik wist alleen niet dat de fokker van Barbria daar in de buurt woonde dacht dat ie ergens anders vandaan kwam. Trouwens wel stoer he dat als nog nooit gereden hebt je zomaar zo'n top paardje mag gaan rijden.

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:12

Barbria is lekker familie van mn vorige paard....alleen jammer dat er bij die merrie niksvan te merken was Boos!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:16

GribaldiFAN schreef:
Staat Barbria bij de fokker??

Nee die staat bij de eigenaar in Brabant.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:09

sarabande"]
[quote="obelix schreef:

Ja daar lees je wel degelijk overheen. Ze is bij de eigenaresse op bezoek geweest.
[/quote]

Sorry,ben beetje blond Blond Heb het gelezen nu...

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 11:08

jah sorry ik heb het daar ook een beetje verkeerd begrepen want die man ( de eigennaar is zijn vrouw ofzo iets) heeft een heel verhaal verteld en van veel dingen wist ik het niet ens Verward
maarja we zijn er nu een beetje uit tog???