Al uitgekauwd onderwerp: pennymeisjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:53

haha, zo ben ik echt nooit geweest! ik zou dat nooit hebben durven zeggen *LOL*
ik was echt zo'n verlegen kind wat niks durfde te zeggen en te vragen.

ik heb ook een keer zo'n lief klein meisje blij gemaakt. Ik reed door het joe mann (bos hier vlakbij) over het parkeerplaatsje. Roept zo'n moeder ineens dr kind. kijk eens kijk eens (ik weet niet meer hoe ze heet Bloos!)
dus ik halthouden zodat ze hem kon aaien, komt er zo'n klein meisje van 9 of 10 aangelopen die starlight over dr neus aait.
die moeder helemaal zo van: aah wat aardig zeg, wat is het voor ras, blablabla, ze kende geen dravers maar goed. Ik zeg tegen dat meisje: wil je er even op? mag dat dan? aaaah zo lief Haha!
tuurlijk!
ik afgestapt en haar erop gezet, parkeerplaats rond gereden stukje laten draven, kind zat echt te stralen helemaal.
Toen ikzelf weer opstapte zei die moeder tegen dat meisje: zo dat was aardig zeg, nou kun je weer lekker slapen he. Dat meiske was er gewoon stil van, die vond het prachtig Haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 19:06

Laatst was er bij ons op stal ook een meisje, waar ik me wel aan ergerde. Volgens mij was ze familie van de eigenaar, ik kende haar niet... zij mij ook niet blijkbaar Schijnheilig : Ik zei gedag tegen rodeogrirl die de pony van *moonlight* reed in diens vakantie en haar, kind zegt niets terug, wat ik al erg onbeleefd vond (zo ben ik namelijk niet opgevoed Knipoog ) hoor ik haar hardop vragen op zo'n irritant toontje aan rodeogirl terwijl ik de stal in loop: Wie is dat? wat doet die hier? Alsof ik hier vreemd ben Haha! Haha! Haha! kon me nog net inhouden om weer naar buiten te lopen en te vragen wat zij hier deed, aangezien zij hier nieuw was... Schijnheilig Afijn, toch maar niet gedaan... En ze ging nog lang door met domme vragen stellen (om het vragen stellen leek het wel) , en toen heb ik haar maar genegeerd verder of heel kort antwoord gegeven.

Ik vind meiden die oprecht geinteresseerd zijn of willen helpen heel erg leuk, die heb ik ook aangeboden om mijn pony te verzorgen en heb daar veel lol aan, maar ze moeten niet eigenwijs of arrogant of zelfs irritant gaan doen. Dan ben ik niet zo gezellig meer, of is het afgelopen.

Van die echt kleine kids heb ik maar weinig last, ik zeg gewoon nee als ze zeuren of ze mee mogen pony weg brengen en ze hebben ook nog nooit gevraagd of ik een "spelletje" met ze wilde doen, en trekken en sjorren zoals ze bij de jongere meiden doen, hebben ze ook nog niet geprobeerd. Maar misschien is dat mijn "juffen"uitstraling Knipoog Kinderen merken blijkbaar aan mij dat ik geen speelmaatje voor hen ben. Dat zie je ook heel duidelijk bij onze buurkinderen en het verschil hoe ze reageren op mijn vriend en op mij. Hem vinden ze veel leuker Haha! Haha! Haha!

aiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 19:28

Bij mij op stal komt nu zo'n brutaal meisje een van de ponys verzorgen en toen ze er voor het eerst met d'r ouders kwam kijken of het wat was, was ik mijn paard net in de bak aan het zetten.
Komt ze zo naar me toe en zegt:
als jij hem niet had verzorgd Verward dan mocht ik er van die meneer oprijden.
Ik dacht echt pardon hij is van mij hoor dus ik bepaal wel wat er met hem gebeurd en wie erop rijdt en op dit moment ben ik dat. Wat ik ook tegen d'r heb gezegd.
Maar achteraf bleek dus dat ze op alle paarden die daar gestald staan wel wilde rijden (inclusief de ponys (jaarlingen dus), dat zijn toch geen paarden daar zijn ze toch te klein voor was haar reactie op het zijn geen ponys.

Maar dat kind is echt super brutaal, en daar kan ik me echt aan ergeren er komen ook andere kinderen die zich gewoon normaal gedragen die vind ik niet erg, maar dat kind wel.

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:00

nou ik erger me er nog steeds aan
van de week was er weer een 'leuke' verrassing toen ik bij de wei aan kwam Boos!

de avond ervoor had de eigenares van een pony die ook bij sharir in de wei loopt, gevraagd of ze even een halstertouw van me mocht lenen, omdat ze er geen eentje bij had. natuurlijk vond ik dat goed, en zij zou hem terugleggen op een container in de wei

kom ik de volgende dag aanfietsen bij de wei, staan er 3 meisjes in de wei.
dat kan ik al niet hebben, want het is toch ******** prívéterrein? Boos!
maar dat was het ergste nog niet *zit zich nu weer gruwelijk kwaad te maken*, 1 van die meisjes stond dus met een halstertouw om sharirs nek

nouja ik kon m'n ogen niet geloven, dus ik vroeg: hallo zeg wat zijn jullie aan het doen?

"ja uhh sharir kreeg net een trap van fjalko (ze kenne alle namen zelfs Scheve mond ), en nou loopt hij heel erg kreupel"
sterk verhaal, want tis eerder sharir die fjalko mept, maargoed.
dus ik zeg, ik zal gelijk wel even kijken, dus ik laat sharir draven en hij loopt als een trein.
dus ik zeg nog met mijn domme kop heel serieus: nou hij loopt prima hoor.
bleven die p*swijven gewoon in de wei staan, dus ik zei: "ja en nu allemaal naar de andere kant van het hek, ik loopt toch ook niet bij jullie in de achtertuin", begonnen ze raar te lachen, dus ik nog een keer zeggen dat ze maar heel snel uit de wei moesten Boos!

bleven ze nog een hele tijd hangen aan de andere kant van het hek, toen ze weggingen heb ik nog een keer gezegd dat ze de wei NIET in mogen, maarja zodra ik m'n kont keer zitten die ******* pennyk*tten weer in de wei, daar kan je donder op zeggen

laat ze lekker op de manege paardjes gaan aaien grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ps: die lieve kindertjes vind ik wel leuk, ik zet sharir ook weleens stil onderweg zodat ze kunnen aaien, en er hebben ook al van die guppen op rondgehobbeld, maar die brutalen komen er echt niet op!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:03

sharirbobby:
als je dreigt met de politie bellen, worden ze dan niet bang. Je kan die pennymeisjes vanalles wijsmaken dus ook wel dat ze naar de politie moeten als ze bij vreemde paarden in de wei komen of zo.
Je kan er idd vanuit gaan dat die gelijk weer in de wei zitten als je wegbent.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:21

Al met al zijn het wel een beetje luxe-problemen, he?

Hadden jullie geen penny's, dan hadden jullie ook geen paard... Haha!
.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:23

goed schrikdraad erom heen Knipoog
Gewoon ff flink dreigen, wat denken ze wel niet zeg. pffff

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:50

Ik vind het soms wel erg cute Haha! Niet altijd, want ik ben daar toch voor m'n paard en als ik klets heb ik toch meestal wel bepaalde mensen waar ik dat mee doe. Maar soms komen er ook kindjes kijken bij Kasje die hem dan even willen aaien.

Wat ik altijd erg schattig vind zijn die kleine hummels die dan vol bewondering zitten te kijken en als ik dan tegen de ouders zeg dat ze Kasje wel mogen aaien, dan kruipen ze snel achter de benen van paps of mams *LOL* Of ze durven dan net met 1 vingertje z'n neus aan te raken ofzo Haha!

Pasgeleden liep ik met Kasje over het erf en toen kwam er een meisje met moeder aanlopen. Toen vroeg dat meisje heel lief of ze Kasje mocht aaien. Nou tuurlijk, Kasje vind het allemaal wel prima Haha! Dus ze draait zich om en zegt ineens hardop tegen een stel andere meisjes 'kom paardje aaien' en ineens stonden er 6 meisjes allemaal aan Kasje te frutten *LOL* Die keek z'n ogen uit Haha! Maar hij vind die aandacht allemaal wel schitterend dus dan vind ik het niet erg ook.

Waar ik me wel een keer toch echt heel boos over heb gemaakt was een meisje wat ik nog nooit op stal had gezien, laat haar hoogstens een jaar of 6 geweest zijn, die vroeg of ze op Kasje mocht zitten. Ik zei toen dat dat niet kon omdat hij een zere rug had (rugblessure vorig jaar). Begon ze gewoon te schelden Verward Dat ik een trut was enz. Echt heel weird. Nou ik heb m'n mond maar gehouden, want daar had ik echt helemaal geen zin in. Maar de rest van de tijd als ik haar tegen kwam keek ze me echt met een killer-blik aan. Dat was nou echt een onbeschoft rotkind. Die hoeven bij mij niet aan te komen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:54

Ik ken een meisje wat ik echt nooit meer aan mn paard laat komen, heeft hem 1 keer geslagen omdat ze boos op mij was (hij had er verder geen last van) Toen ben ik heel boos geworden, maar daar heeft ze niks van.
Ik was zelf juist heel verlegen en wat voelde ik me supergeweldig als ik een paardje mocht vasthouden.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 02:05

Is een 'pennymeisje' per difinitie een jong ding? Ik heb soms hulp van een Noorse van 28 en die is helemaal pennymeisje volgens alle hier in eerder topics genoemde criteria. Is echter perfect als ik met een jong paard wil beginnen. Ze vraagt vooraf wat ik voor trainingsstrategie heb, dan elke dag wat ik van plan ben en zolang ik goed oplet of dat plan aangepast of bijgesteld moet worden en dat tijdig en in ondubbelzinnige blokletters aangeef, heb ik VEEL aan haar. Je hebt nu eenmaal maar één set handen en één zitvlak. Ze heeft helaas haar eigen huishouden en is daardoor niet vaak beschikbaar.
Heb al verschillende keren tegen mijn lief gezegd dat ik voor mijn verjaardag een pennymeisje wil, maar helaas.... dus, wie heeft er een slimme over, of welk pennymeisje wil er paardrijvakantie in Andalucía? Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 02:13

Vakantie? De Penny die jij zoekt mag m.i. een behoorlijk salaris verdienen, Huertecilla. Tong uitsteken
.

VeraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:36

Bij mij op stal loopt ook zo'n meiske. Ze rijdt het paard van mijn buuf. Nu was ik Roos aan het poetsen, komt ze naar me toe. Euh hallo dat doe je helemaal verkeerd hoor. Als je niet ophoudt ga ik de eigenaresse bellen. Die heeft namelijk dat paard nog niet zo lang. Ik denk niet dat ze het leuk vind als er zo maar iemand haar paard aan het afdrogen is. Ik was met een wollen handschoen in de weer en volgens haar was dat dus afdrogen. Ik heb verteld dat Roos toch echt van mij was en dat ze zich maar fijn moest bezig houden met het paard waar ze zich mee bezig moet houden.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:33

De lieve versie Penny meisjes vind ik wel lief. Die mogen wel eens meehelpen met poetsen of aaien. En sommige zelfs een rondje ofzo erop. Dar heb ik geen problemen mee.

Maar vorige zomer heb ik een halfjaar op de manege gestaan. En zo irri zijn die kinderen daar.
Is dat Romeo? (manege pony, ook haflinger) Ik: Nee, dit is Sabientje Schijnheilig
Ze renden naar hun moeders toe: mama mama mama! Een nieuwe een nieuwe een nieuwe! Schijnheilig

Komt er de week erna ene naar mij toe (zo'n kleine brutale).
Zeg! Wil jij wel Romeo eens even heel gauw terug in z'n stal zetten!?
Ik mag erop rijden in de les en IK wil hem poetsen!
Dus ik keek haar al zo aan van: Gaat het jou Verward
Heb ik haar even duidelijk gemaakt dat mijn pony Sabientje heet, een merrie is, niet in de lessen meeloopt en ik haar zelf poets Schijnheilig
Na 2 weken hadden alle kindjes haar gezien en was het weer rustig.

Maar Penny-meisjes zijn pas erg als ze ongeveer dezelfde leeftijd als jou hebben (12-13) en dan stikjaloers zijn.
Ik had een mooie pony en zij moesten de manege pony's poetsen en konden alleen in de buurt van paarden zijn als ze deden vegen of Ali spelen voor dat mens daar op stal!

Op een gegeven moment gebeurden er vreemde dingen (ik zou vanalles gezegd hebben over andere pensionklanten Verward nou, mooi niet!)
Naderhand verdween keer op keer mijn halster wat ik vervolgens terug vond ik de voerbak van een paard Verward

De staleigenaresse kwam naar mij toe of ik in het vervolg geen dekens van andere mensen op de grond wilde gooien Verward
Nou echt! M'n mond viel open van verbazing!
En steeds werder er ergere dingen gedaan met mij en m'n pony.
Ook kwamen ze onder het rijden langs (dan reden ze op hun verzorgpony) en als ze dan vlak naast mij of net voor mij (ze sneden je de bocht af) waren dan begonnen ze ineens hun pony te meppen.
Mijne kon daar dus absoluut niet tegen (en dat wisten ze) dus dan vloog ik de hele bak door met haar. En lol dat dat was voor hun! En maar kijken of ik er niet af lag, maar gelukkig bleef ik al die keren erop zitten Extreme duivel

Uiteindelijk zijn we weggegaan op die stal (mede door nog wat incidenten) en nu staan/stonden we op een privestal. Staat ongeveer 12 paarden. Waarvan er hoogstens 5 van pensionklanten zijn. Geen enkel Pennymeisje komt daar de poort door dus dat is ideaal Lachen

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:43

joyce B schreef:
Laatst was er bij ons op stal ook een meisje, waar ik me wel aan ergerde. Volgens mij was ze familie van de eigenaar, ik kende haar niet... zij mij ook niet blijkbaar Schijnheilig : Ik zei gedag tegen rodeogrirl die de pony van *moonlight* reed in diens vakantie en haar, kind zegt niets terug, wat ik al erg onbeleefd vond (zo ben ik namelijk niet opgevoed Knipoog ) hoor ik haar hardop vragen op zo'n irritant toontje aan rodeogirl terwijl ik de stal in loop: Wie is dat? wat doet die hier? Alsof ik hier vreemd ben Haha! Haha! Haha! kon me nog net inhouden om weer naar buiten te lopen en te vragen wat zij hier deed, aangezien zij hier nieuw was... Schijnheilig Afijn, toch maar niet gedaan... En ze ging nog lang door met domme vragen stellen (om het vragen stellen leek het wel) , en toen heb ik haar maar genegeerd verder of heel kort antwoord gegeven.

Hahaha dat was zo'n dom wicht. Ja haar moeder was de oom-zegger van Gerrit ofzo? Maar goed ik verzorgde de pony van moonlight dus voor 2 weken en op de 1 na laatste dag kwam dat meisje. Ze liep de hele tijd achter me aan en er stond zo'n hindernis in de bak en ik zit er nog niet op en ze vraagt: waarom spring je niet? Ze vroeg zelfs waarom ik met zadel reed? Kwam haar moeder eraan om te roepen voor het eten zegt ze: ja maar ik sta hier bij mijn verzorgpony en ik blijf hier nog even. Krijgt ze een broodje gebracht!!! Nog niet van haar verlost. Nou toen kwam Joyce er dus idd aan en Joyce zo hoi tegen mij enzo ze loopt nog geen meter weg heb je dat kind: Waar ken je die van? Wie was dat? Ik had toch zo'n zin om haar van dat domme hek af te duwen en te zeggen dat ze op moest rotten maar dat ging niet. Galopeer ik een rondje en rij ik een volte in galop vraagt dat kind: Lukt het met jullie of moet ik even helpen? ....Nou toen ik uitgestapt had en afstijgde durfde ze nog te zeggen: mocht ik er geen rondje op ofzo?........Ik was echt zo pissig en heb haar genegeerd.... Boos!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:48

Ik was gister ff op de manege en had net in de les gereden dus ik ging nog een rondje uitstappen buiten, kwamen er een aantal ponykampers aangerend. "Jinglebells, Jinglebells" Dus ik: Nee dit is is Jinglebells niet hoor! "Oh wie dan?" Ik: "Dit is Mell" zij: NEE HOOOR!!
Ik: "Uhm ja hoor..." zij: Hallo wie denk je nou dat het beter weten..?
Dat vond ik niet echt kick van ze, ben gewoon doorgelopen, fiets maar op!
Maar er zijn ook wel grappige bij, m'n vriendin ging ff rijden met d'r paardje kwamen er ook een paar ponykampers langs de kant staan kijken ze zeiden verder niets. Dus op een gegeve moment vraagt 1 jochie heel verlegen hoe het paard heet. Nou goed beetje gepraat, zegt er 1 jongetje: Zal ik je een proef voorlezen? Nou goed weiger dat maar eens Knipoog Dus hij een proef voorlezen, bleek dat ie dyslectisch (hoe schrijf j dat) was en 't dus niet echt goed begreep. Zo moest ze door een S van hand veranderen in galop met lange teugel enzo Knipoog
Haha dat was wel grappig!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:34

ik heb ook redelijk lang met mijn haflinger op een manege gestaan en ze mochten me vaak helpen..
De meisjes mochten haar poetsen en droog stappen natuurlijk alleen als ik erbij was.... (ik had er nooit echt problemen mee)
totdat ik op een dag naar stal ging en mijn paardje op de poetsplaats stond... hadden een paar meisjes haar gewoon uit de stal gepakt en waren haar helemaal aan het wassen Verward Verward Verward
even gaan vragen wat hier de bedoeling van was.....
keken ze me wat raar aan totdat een meisjes zei dat ze dit wel vaker deden
fijn hoor.....
toch maar gekozen voor een pensionstal daarna.....
kreeg ik toen ik wegging ook nog te horen dat mijn haffie vaker werd ingezet in de beginners lessen door de eigenaresse van de stal Verdrietig
(toen ik op vakantie was)
waar ben je dan mee bezig????

jeetje...
nee ik sta nu goed op een pensionstal....

juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:43

hahaha ja dat is wel grappig ja gelukkig lopen er bij ons op de manege er niet zoveel rond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:52

Apple schreef:
Ik weet het, ik weet het. Dit onderwerp is de laatste tijd al 100 keer besproken. Toch had ik gister weer een aardige ervaring met een pennymeisje die ik graag wil delen Haha!.

Paard staat sinds dinsdag weer in de stal ipv op het land. Vakantietijd en warm weer dus nog tot 's avonds laat lopen er pennymeisjes rond op stal.

Paard uit stal gehaald. Hij rekt zich dan altijd even flink uit als hij vaststaat. Dus hij zet zn hoef naar voor. Gelijk een pennymeisje: "Nee, niet doen". Ik uitgelegd dat hij zich alleen maar wil uitrekken, dat dat ook mag van mij en dat ik degene ben die mijn paard corrigeert en zij niet Lachen .

Even later met hoofdstel indoen: "dat doe je helemaal verkeerd". O ja? Wat doe ik dan verkeerd?. Nou zij had geleerd dat je met het hoofdstel indoen altijd je duim in zn mondhoek moet zetten. Uitgelegd dat dit paard zelf zijn mond altijd open deed en zelf het bit pakte en ik het dus heel onvriendelijk tegenover het paard vond om dan met mn duim in zn mondhoek te gaan zitten. Haha! . Ja, dat snapte zij ook wel Knipoog .

Weer iets later: 'mag ik hem voor je naar buiten brengen?'. Nou nee, als hij weer wat rustiger is en gewend aan stal. Meisje was van mening dat paard nu eigenlijk al heel rustig was. Uitgelegd dat hij normaal gesproken toch wel wat anders was dan nu.

Toen: 'Wat ga je doen?'. Ik: 'Longeren'. zij: 'O, dat is met zo'n lange lijn toch? Mijn eerste les was ook zo, mag ik kijken?'. ' ik: 'Jawel, maar het is niet zoveel aan hoor, om naar te kijken'. Dus ik neem paard mee naar buiten, longeersingel om, geen zadel op. Zij: 'O, maar je gaat er dus niet op?' Haha! . (zag mezelf al in gedachten erbovenop zitten, longeerlijn in linkerhand, proberen beetje mooie voltes te rijden Haha! , dat was idd wel spectaculair geweest *LOL* ).

Maar goed, nog 1 week en dan is hun vakantie weer voorbij Lachen .

Misschien dacht ze wel dat zij erop mocht?! Haha!

Linda512

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:58

Pfff... vertel mij wat. Pennymeisjes zijn om gek van te worden!!!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:24

Linda512 schreef:
Pfff... vertel mij wat. Pennymeisjes zijn om gek van te worden!!!

Nou zeg dat wel. Laatst was ik een veulen aan het borstelen met zo'n sarvisborstel, zo'n plasticen. Pennymeisje: Daar moet je niet mee borstelen, dat is helemaal niet goed voor z'n vacht. Ik: Verward nou we halen er al jaren premies mee dat ik de veulens hiermee borstel.

Nu vraag ik me af wie er nu meer verstand van paarden heeft.... *zucht*

Ik kan er niet over om van die meisjes in de buurt te hebben die alles vragen en brutaal zijn. Wel die een beetje verlegen zijn, dan probeer ik alles zo goed mogelijk uit te leggen Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:47

Kan me ook zo irriteren aan van die meisjes waar je echt honderd keer hetzelfde aan kan vertellen/uit kan leggen waarom iets zus of zo moet, en het dan nog fout doen. Ligt misschien voor een deel aan mij, maar als ik je vertel hoe het moet, en het echt niet zo ingewikkeld is, waarom doe je het dan nog fout?

Op de manege nooit last van gehad (was tenslotte zelf ook Penny-meisje, superverlegen en helemaal happy als ik eens een paard vast mocht houden. Kijk mij eens, ik heb ..... vast! Haha!)

Daarna altijd op stallen gereden met eigen paarden waar geen Penny-meisjes komen. Vind ze over het algemeen wel lief, behalve die brutale dan. Toen ik nog op de manege liep, liepen die brutalen altijd over me heen, want ik had niet zo'n grote bek. Ik keek alleen maar, leerde ik ook veel van!

Relly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:40

Pennymeisjes ooh om je dood te lachen of te ergeren.Haha!

Vroeger was ik idd z'on heel verlegen pennymeisje, durfde haast niets te vragen en was altijd bang dat ik iets fout zou doen ofzo. Bloos
Maar vooral op maneges wordt je er helemaal kierewiet van.

Toen ik mijn eigen pony nog had heb ik het zo vaak meegemaakt.
Ik had haar serieus nog maar 1 dag en stond met vriend in de wei foto's van hara te maken. Komen er twee pennymeisjes bij het hek staan dus ik dacht al oooh daar gaan we al.
Na een tijdje dralen kwamen ze varegn of de pony van mij was en of ze e'm verzorgen. Dus ik vriendelijk uitgelegd dat ik haar nog maar 1 dag had en dat ik haar liever alleen deed omdat ze nog zo jong was. ( 2 )
Fietsen ze kwaad weg terwijl de ene trut naar me roept! Boos!
Sjonge jonge wat een wijffies zeg!

OP de stal waar ik daarna stond kwamen er idd regelmatig meisjes het erf op en vroegen aan iedereen of ze hun paard of pony mochten verzorgen. Af en toe wel schattig hoor maar soms...

Ook als ik buiten ging wandelen met haar kwam ik er zoveel tegen want de stal was vlakbij een woonwijk. En idd zomaar aan je paard zitten en gelijk vragen of ze erop mogen. Echt asociaal.

Dit gaat niet over pennymeisjes maar over een stel rotjochies! Ikw as met mijn verzorgpony aan het buitenrijden. ( echt jaren geleden)
Ik reed door een park vlak bij ons en kom ik een stel jochies tegen. Beginnen ze te schelden, zo kijk dat paard die heeft echt een kankerdikke reet! ( een hafje dus wat wil je Haha! ) Dus ik zeg, he doe een beetje normaal ja?!
Gaan ze stenen tegen mij en mijn pony gooien! Boos!
Dus ben ik ( hahahaha Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel achter ze aan gegaloppeerd met mijn zweep in de lucht zwaaaiend. Ik en mijn pony hadden de grootste lol! *LOL* maar heb ze flink hard laten rennen .

Muhahahahaah Extreme duivel Extreme duivel Wraak. Haha!

Maar verder ook veel lieve pennymeisjes ontmoet hoor. Schijnheilig

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 15:03

Ik trek het aan denk ik Lachen.

Ik heb nu al een paar dagen een volwassen pennymeisje om me heen hangen (ouder dan ik ben). Staat gewoon stil toe te kijken naar wat ik doe en hoe ik bezig ben. Vraag af en toe iets (hoe lang heb je hem al, hoe heet ie, hoe heb je hem gevonden, had je iemand mee toen je hem ging kopen? Hij is zeker erg braaf he. etc. etc. etc.).
Ik dacht eerst dat het de moeder was van 1 van de kinderen die altijd op de manege rondlopen. Blijkt dat ze op de camping vlakbij staat en gewoon elke dag komt kijken op de manege. Uitgelegd dat ze zich bijvoorbeeld ook kan opgeven voor een strandrit met manegepaarden, maar ze had haar rijkleren niet bij zich.

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:09

Zo ken ik er ook nog een! Ik ben een tijd lang serieus gestalkt door een pennymeisje... ze had mij toegevoegd op msn en zei dat ik haar beste vriendin was (kind is 3 jaar jonger en ik had d'r ooit 1 keer gezien)... en ik kon wel raden waarom... ik had een pony (Koos). Op msn was de hele tijd aan het zeuren of ze mee mocht naar Koos en als ik dan zei dat ik dat niet wilde dan kon ik toch wel een paar 'onvriendelijke' woorden verwachten. Ondertussen had ze tegen iedereen verteld dat Koos haar verzorgpony was en ze had zelfs een foto van Koos in haar schoolkrant gezet onder vermelding van 'mijn verzorgpony' Verward Toen ik dat hoorde had ik echt zoiets van: euhhhh....grapje? Verward Toen Hrannar en Fraeva erbij kwamen beweerde ze zelfs dat ze mijn paarden heel goed kon verzorgen + rijden als ik op vakantie was (ze had Koos 1 keer gezien en Hrannar en Fraeva nog nooit)... Dus ik bleef maar zeggen: "Nee, mijn zus zorgt voor de paarden... en ik heb liever geen vreemden bij mijn paarden"..........*Maar als jou zus dan ook op vakantie is?*.......pppfff ik werd er gek van... ondertussen had ze al 10 emails aangemaakt, dus als ik haar had geblokt, kon ze dat meteen zien vanaf haar andere emails.... *zucht* Mja, nu ben ik van haar af... 't is een kwestie van: Heeeel hard negeren! *LOL*

Groetjes Jessie

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:11

eh ik heb het zelfde gehad met het zelfde kind jessie Tong uitsteken whahaha echt erg ja...