Een van de vele, leuke, opmerkingen.

Maar wat je soms tegenkomt, en ik heb juist gemerkt dat jongeren wel respect hebben en vriendelijk zijn en dat ouderen vaak ongeduldig en chagrijnig doen.
Zo hadden we er vorige week eentje: man van begin 40, dikke BMW onder z'n billen, op een woonerf/ winkelstraat. Wij rijden netjes naast elkaar, man wil er wel heel erg graag langs *gasgasgas*. Eigenlijk baal ik dan dat die paardjes er zoooo relaxed onder blijven (of dat ze niet op commando gek doen)

En een paar weken geleden was het helemaal prijs: iets jongere man (eind 30?) komt heeeeel hard het viaduct opgeraced met zijn veel te stoere wagen. Het was al schemerig, maar wij zijn goed verlicht (hesjes, reflecterende bandages en een lanpje aan de beugel). Hij moet vol in de remmen om ons niet te raken. Uit frustratie snijdt hij mij af en blokkeert mijn weg om ff te ***(kun je je voorstellen, met naast je enkel een vangrail en dan meters lager de snelweg?) Het andere paardje begint langzaam te flippen, want die kan niet meer bij Chub komen. Anyway, man in auto gaat de politie wel ff bellen, want wij mogen vast niet op de rijweg rijden....

En dan die opaatjes en omaatjes op 't fietsje ja... Ow, wat zijn die mensjes soms bang

Groetjes,
Jacqueline[/i]