Mijn koe heeft een kalf

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:34

haha denz ik was eerst ook alleen paarden gewend, en vond koeien domme beesten, nu we zelf al een paar jaar een koe hebben, is die door mij heel mak geworden, hij vertrouwt me helemaal en is gewoon zo lief ik heb er echt een band mee, misschien nog wel meer dan met mijn paarden...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:34

geweldig, hoe verfrissend! Leuk hoor, ik hoop dat alles goed blijft gaan....... gefeliciteerd

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:43

missnynke schreef:
haha denz ik was eerst ook alleen paarden gewend, en vond koeien domme beesten, nu we zelf al een paar jaar een koe hebben, is die door mij heel mak geworden, hij vertrouwt me helemaal en is gewoon zo lief ik heb er echt een band mee, misschien nog wel meer dan met mijn paarden...

Misschien komt het omdat die van jou volwassen is?

Bij die kalfjes van ons moet je echt zover mogelijk uit de buurt blijven, zodat ze bang voor je blijven, want zodra ze aan mensen gewent raken, worden ze alleen maar vervelender en krijg je ze niet weg te slaan!
Helaas raken ze uiteindelijk toch wel aan je gewent(sommigen) en er zitten dan een paar brutalen tussen! Ze zijn ook zo dom, gaan nergens voor opzij, ze lopen bij wijze van spreken zo tegen een stal deur aan..
Het zijn net vliegen! Sla je ze weg, komen ze even hard terug..

Nee voor mij geen koe!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:00

Aaaaaaaahhhhhh!!! wat een lieffie!! Lovers dat oogje met dat zwarte randje er omheen!!!!..... LIEFFF

Mijn vriend heeft ook een koe. Jane. Heel mak en gek Clown ! (rent achter de schapen aan)

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:01

wat een scheet van een kalf!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:01

LadyJane schreef:
Aaaaaaaahhhhhh!!! wat een lieffie!! Lovers dat oogje met dat zwarte randje er omheen!!!!..... LIEFFF

Mijn vriend heeft ook een koe. Jane. Heel mak en gek Clown ! (rent achter de schapen aan)

Is die venoemd naar Lady Jane dan???
Hoe gaat het trouwens met je wedstrijden?

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 22:56

Mijn vriend heeft zo'n 50 melkkoeien. Deze Blaarkop is van mij. De melkkoeien zijn ook wel rustig, maar die van mij is net een paard. ik heb haar gekocht toen ze 2 dagen oud was en toen heeft ze een aantal maanden op een kinderboerderij gestaan.
Hierdoor is ze heel mak geworden. Ik kan er alles mee wat ik met de paarden ook doe. Kan er ook op zitten.

Suzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:21

Oh het is echt zo'n scheetje!!!
Jammer dat ik de bevalling niet gezien heb!!
Maare het heeft ookal goede zwemlessen gehad hè?? Bloos!