HOE ZIEK KUN JE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 18:15

Vreselijk, echt super stom van die mensen!!!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:37

Na het lezen van dit bericht, en andere zal ik hier op bokt.nl een topic plaatsen met een link naar de website van iemand waar ik eens van gehoord heb: "Pistolen Paultje" dat is een voor justitie zeer bekende crimineel....met een heel groot hart voor dieren... hij lost deze zaken zo op zijn eigen manier op, zet prijzen op de hoofden van dierenmishandelaars, deze krijgen dan een bezoekje van zijn "medewerkers" dat ze niet snel zullen vergeten

tiamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:39

Huilen Huilen VRESELIJK Huilen Huilen

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 19:49

Jah, ik heb ook van "Pistolen Paultje" gehoord, weetje ik hoop dat hij er op een of andere manier achter komt en die vieze vuile gemene klote rotzak ook lekker helemaal martelt en dan door PAARDEN door vieren laat delen!!!!!!!!!!

Trouwens de politie heeft wel voet afdrukken gevonden en die hebben ze nu gegipst(?).
Maar ik zal vanovond niet lekker slapen.

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 20:03

Dit stond op teletext (ik kan het niet precies opschrijven) : "er wordt een beloning uitgelooft van 2500 euro naar een tipt die leidt naar de dader van een mishandeling van een shetlandpony in Enschede, de pony stond aan de viermarkenweg. De dader heeft de pony zo er toegetakelt dat het dier aan haar verwondingen is overleden. De dader heeft ook stukken vlees uit de pony gesneden en mee genomen."

Klote Psygopaat!!!!!!!!!!!!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:26

Ik heb het ook gelezen Niet normaal meer... Ik weet nog goed dat het een tijdje terug precies hetzelfde was hier in de buurt... En hemelsbreed is het niet eens zo ver bij mijn Kado vandaan. Het is dan wel een ruin, maar toch. Een echt lekker gevoel heb je er niet bij hoor!

Maar het is trouwens de eerste keer *volgens mij* dat de pony echt "aan flarden" is gesneden. (sorry voor de l*llige benaming...)

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:51

Echt bizar zo iets doe je toch niet.... Te gek voor woorden..!!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:22

Oh, hier kan ik toch zo boos om worden! dat shetje, staat rustig in de wei... en dan komt er ineens iemand aan en die snijdt hem, waardoor hij een pijnlijke dood krijgt.
Ik word hier echt misselijk van...

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:49

Ik zag het daarnet bij Hart van Nederland. Dat iemand zo'n beesie dat kan aandoen. Diegene moet op dezelfde manier afgeslacht worden. Ik hoop dat ze hem pakken.Grrrrrrrrrrrrr

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:51

Wat een lompe koeien die zulke onzin ook maar in dr hoofd durven halen.
Dan moet je toch wel een hele zieke psychopaat zijn hoor!!

Heb net op hart van nederland ook nog de beelden gezien!! nou zulke dingen wil je niet zien hoor dat beest is inderdaaad aan flarden gesneden.

Er werd nog bij verteld dat het ging op de shetlandpony van een 4 jarig jongetje :'(
En de dader van "de laatste reeks mishandelingen" is waarschijnlijk een andere dan van de eerste.
Deze dader lijkt een echte kenner te zijn.

NOU SORRY MAAR ALS JE EEN KENNER VAN PAARDEN BENT DAN HAAL JE ZULKE DINGEN TOCH HOPELIJK NIET IN JE HOOFD!!!!!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:53

T gebeurt steeds vaker! Je zou toch zeggen dat er dan wel iets aan gedaan zou worden, maar niet dus! Boos!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:41

ik ben ook helemaal pissed ik moet nu gelijk denken aan daisy Huilen grrr hoe bestaan mensen he die dit doen echt zo verschrikkelijk zullk soort mensen maken me echt boos Boos! su6!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:46

Zo ontzettend ziek ben je dan.. Misselijk
avn mij mogen ze met die dader precies hetzelfde doen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:51

gadverdamme, dat zijn geen mensen hoor!!!!!!
bah, als ik ooit zo 'iets' zou betrappen zou ik precies hetzelfde met 'het' doen. Ze verdienen niet beter.
Ik hoop echt zo dat die 'dingen' die dat doen echt een superpijnlijke dood sterven of de rest van hun leven pijn hebben. Ze verdienen niet beter.... Misselijk
BAH, stelletje vieze gore poedersuiker.

Hopelijk vind die pistolen paultje ze en gaat die ze lekker martelen of zo. Maakt me niet uit wat als ze maar pijn hebben, zo lang mogelijk Boos!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:54

Jeetje het is weer raak merk ik wel, ze kunnen nu iig niet zeggen dat die pony's zichzelf hebben verwond.
Wat vreselijk, we hebben weer een toekomstige moordenaar in dit land...

Ilsuhhh

Joh wat vreselijk wat dat jouw pony?!?!? Heb er supervaak aan moeten denken....echt geen woorden voor....

dola

Dit is toch niet normaal!!!

Als ik die persoon tegen kom echt waar ik moet dan niet toevallig een mes opzak hebben Stoom uit je oren

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:14

Echt ziekelijk!!!

Hebben ze ook nog stukken vlees eraf gesneden en mee genomen....waarschijnlijk om op te gaan eten!!

Toch hoop ik dat dt mens of deze mensen een doodschop krijgen van een paard !!

Dan krijgt hij zaijn verdiende loon en mag van mij heel erg langzaam doodgaan!!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:42

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

HOE DURVEN ZE!!! het gebeurd steeds vaker en vaker Boos! jeetje! ik kan hier echt zo kwaad om worden! het blijft verdorie zo! waneer worden die gasten nou eens aangepakt! laat ze zelf de doodstraf krijgen! de elektrische stoel en vooraf eerst een marteling! vreselijk is dit zeg!!

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:48

tanja15 schreef:
jeetje wat erg zeg ... echt niet normaal meer !!! zieke mensen allemaal

en idd boomerang. Wanneer gaat de justitie en de politie dat aanpakken. Volgens mij nooit want ze denken dat ze betere dingen te doen hebben !!!

Ja inderdaad justitiee en polotie heeft toch de taak dat ze het land leefbaar moeten houden vooral zo doorgaan vuilakken dat t ook zijn Grrrr ik kan me hier zo boos over maken Boos! Boos! Boos! Boos!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:10

In België is het enkele jaren geleden ook gebeurd... Puur voor het vlees, de beste stukken eruit gesneden... Vooral Haflingers schijnen lekker vlees te hebben... dus daar waren veel slachtoffers bij. Was echt superbang voor Adri in die tijd. Gelukkig staat mijn paard lekker achterin.

Vreselijk gewoon...

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 21:36

Indra schreef:
In België is het enkele jaren geleden ook gebeurd... Puur voor het vlees, de beste stukken eruit gesneden... Vooral Haflingers schijnen lekker vlees te hebben... dus daar waren veel slachtoffers bij. Was echt superbang voor Adri in die tijd. Gelukkig staat mijn paard lekker achterin.

En bedankt, ik heb een haflinger .

Zauber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 00:12

Die moet je opsluiten, en elke dag een stukje van hem afsnijden. Stoom uit je oren

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:01

dat was ook op de tv, ik snap echt niet dat mensen dat kunnen doen Huilen Huilen Huilen dan ben je toch helemaal gestoord Verward Verward Verward en teon lieten ze ok nog zien hoe die er uit zag iewl maar die dader had ook nog een stukje been me genomen...... Huilen Huilen Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:53

Vreselijk.
Kan het niet geloven dat iemand in staat is een dier te doden of te mishandelen.

Als mijn paarden daar in de buurt stonden had ik ze 100% binnen gezet s'avonds.
En als er ook maar 1 berichtje is dat er zo'n ziek figuur rond loopt bij het land waar mijn paardjes staan haal ik ze ala de minuut terug naar de manege.

Jammer genoeg verteld zo'n ziek figuur niet waar en welk paard hij nu weer gaat pakken.

Succes iedereen die in de buurt van Enschede woont!
Het zal wel erg moeilijk zijn voor jullie.