Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horseszfan schreef:xBiondaa schreef:Mooi paardje.
maar je bent te groot, rijd je nog?
Je kan beter stoppen met rijden hoor..
Maar leuk koppie!
Haha ja ik rijd er nog op, en me pony vind dat helemaal niet erg(L)![]()
Ik blijf ook nog lekker rijden, ik ben het er mee eens dat ik wel te groot ben maar niet te zwaar.
xBiondaa schreef:Mooi paardje.
Maar leuk koppie!
horseszfan schreef:Haha ja ik rijd er nog op, en me pony vind dat helemaal niet erg(L)![]()
Ik blijf ook nog lekker rijden, ik ben het er mee eens dat ik wel te groot ben maar niet te zwaar.
ponieszlover schreef:xBiondaa schreef:Mooi paardje.
Maar leuk koppie!
Chita kan het nog makkelijk hebben , en stoppen is dus echt onzin.
trouwens jij vind echt bijna iedereen te groot, lijkt welhorseszfan schreef:Haha ja ik rijd er nog op, en me pony vind dat helemaal niet erg(L)![]()
Idd, lekker blijven rijden, ze krijgt er echt geen last van hoor. Zolang je je pony niet uit balans brengt.![]()
Miss wel als je 2 meter zou zijn en heel zwaar, maar dat ben je niet, dus geen gezeur..![]()
Deze foto's zijn gewoon superlief.
RenWaBl schreef:Als je te lang bent, lijdt een pony daar ook onder hoor.Hij kan dan namelijk zijn evenwicht veel moeilijker houden, hij heeft dan veel moeite met zijn balans.
En nee, nou laat hij nog niks merken, omdat een pony een vluchtdier is. En het zwakste vluchtdier wordt altijd gepakt. Dus als je pony laat merken dat hij pijn heeft, is het al te laat.
Kijk maar eens op de site in mijn onderschrift.
Leuke schimmel heb je ook!
polly2 schreef:Die hele kul over te lijden onder te lang zijn gaat niet op als je goed kunt rijden.
Anders zouden heel veel IJslanders het ook wel erg slecht moeten hebben met die lange volwassen (wedstrijd)ruiter op hun rug...
Ik vind dat er tegenwoordig een beetje doorgeslagen wordt wat dit soort dingen betreft....die dieren zijn niet van suiker hoor.
Mee eens...dat je altijd goed om dierenwelzijn moet denken...en ik kan ook situaties bedenken waarin de ruiter niet past op het paard/pony. Maar overdrijven is ook een vak tegenwoordig.
horseszfan schreef:xBiondaa schreef:Mooi paardje.
Maar leuk koppie!
Haha ja ik rijd er nog op, en me pony vind dat helemaal niet erg(L)![]()